Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

Stora bröst

Fattar inte grejen med er män och jättepattar...

Har inte formen större betydelse än storleken?

• Anonym (.)

Haha, ok...men då är min nästa fråga: föredrar ni naturligt stora bröst? Alltså inget inopererat...

För jag har läst inlägg av åtminstone en här som jag förstått från andra trådar är en stark motståndare till övervikt. Och hur ofta möter du på en smal, nätt tjej med naturliga jättebomber? Måste ju vara svårt att hitta drömkvinnan...

Nu blev det op, men jag måste ju bara få fråga...

Sen ska jag vara tyst, lovar...om det ämnet iaf:)

• Anonym (.)

Haha, ok...men då är min nästa fråga: föredrar ni naturligt stora bröst? Alltså inget inopererat...

För jag har läst inlägg av åtminstone en här som jag förstått från andra trådar är en stark motståndare till övervikt. Och hur ofta möter du på en smal, nätt tjej med naturliga jättebomber? Måste ju vara svårt att hitta drömkvinnan...

Nu blev det ot men jag måste ju bara få fråga...

Sen ska jag vara tyst, lovar...om det ämnet iaf:)

• Anonym (.)

Nu har inte jag läst hela tråden, där ni kanske redan diskuterat detta, men hur är det med "fyllningen" av dessa bröst då? Jag menar, en del kan ju likna halvfyllda vattenballonger. Stora iofs men ja, halvfyllda...

Har det betydelse? Eller gonar ni in er i den fyllning som bjuds?

• Anonym (.)
    Anonym (.) skrev 2019-12-18 15:09:07 följande:

Nu har inte jag läst hela tråden, där ni kanske redan diskuterat detta, men hur är det med "fyllningen" av dessa bröst då? Jag menar, en del kan ju likna halvfyllda vattenballonger. Stora iofs men ja, halvfyllda...

Har det betydelse? Eller gonar ni in er i den fyllning som bjuds?

Kom på att det är så man liknar pungkulor...oops:/

Säg halvpackade sadelväskor då...
  • Anonym (.)

Grabbar, finns det ingen vanlig, hederlig porrfilm ni kan dra på istället för att sitta och glutta på en påklädd byst i profil? Denna byst verkar hålla på sig vad det gäller några större avslöjanden så det blir nog inte roligare än så här, skulle jag gissa...:/

Men vem vet, om ni fortsätter charma skiten ur damen så kanske ni får en liten nipslip att fira in det nya året med;) god fortsättning på er, era små runktomtar!=)

Å tuttlisorna också förstås...;)

• Anonym (.)

Haha, andas killar, andas! Jag riktigt hör hur ni ylar och dreglar där bakom skärmen! :P

TW, du har fina tuttar absolut men ett råd, och nu är jag inte elak eller sarkastisk: om du söker bekräftelse från män så strunta i det här att flasha "tjejerna" för killar på FL och sök dig utåt. Visst, vi män vill alltid se ett par nakna pattar, speciellt på ställen där det egentligen inte är meningen att vi ska se några (som på FL), vi blir till oss i böxan!

Du fattar nog vad jag menar; en är t.o.m redo att gifta sig med dig, haha:)

20-åriga flickor sysslar med sånt här, vilket är tragiskt i sån ung ålder, men du verkar ju vara en kvinna som kommit upp lite i åldern så om du är stolt över dom, gå ut och sök RIKTIGA män som bekräftar det!

Stå inte i köket och fota dom som 20-åringar.

Det finns män av kött och blod som säkert skulle ta sig an dom.

Antingen tar du detta råd (tvivlar dock på det) eller så skjuter trotsen upp i dig och du kutar som ett skott in på toan, sliter fram godsakerna och fotar som en galning:D gissar på det sistnämnda men för din egen skull hoppas jag på det sistnämnda.

Gott nytt, och tack för nipslipen;)

• Anonym (.)
    Anonym (.) skrev 2019-12-30 13:41:31 följande:

Haha, andas killar, andas! Jag riktigt hör hur ni ylar och dreglar där bakom skärmen! :P

TW, du har fina tuttar absolut men ett råd, och nu är jag inte elak eller sarkastisk: om du söker bekräftelse från män så strunta i det här att flasha "tjejerna" för killar på FL och sök dig utåt. Visst, vi män vill alltid se ett par nakna pattar, speciellt på ställen där det egentligen inte är meningen att vi ska se några (som på FL), vi blir till oss i böxan!

Du fattar nog vad jag menar; en är t.o.m redo att gifta sig med dig, haha:)

20-åriga flickor sysslar med sånt här, vilket är tragiskt i sån ung ålder, men du verkar ju vara en kvinna som kommit upp lite i åldern så om du är stolt över dom, gå ut och sök RIKTIGA män som bekräftar det!

Stå inte i köket och fota dom som 20-åringar.

Det finns män av kött och blod som säkert skulle ta sig an dom.

Antingen tar du detta råd (tvivlar dock på det) eller så skjuter trotsen upp i dig och du kutar som ett skott in på toan, sliter fram godsakerna och fotar som en galning:D gissar på det sistnämnda men för din egen skull hoppas jag på det sistnämnda.

Gott nytt, och tack för nipslipen;)

...för din egen skull hoppas jag på det förstnämnda ska det stå naturligtvis :P...
Svar på tråden Stora bröst