• Deacon

Stora bröst

Anonym (H33) skrev 2020-01-07 18:54:10 följande:

Är du snygg nog och ger hans kuk rätt behandling så finns det nog en del som kan vara villiga att gå in i något liknande =)

Är inte det ett ganska taktlöst resonemang och okänslig kommentar? Gissar att hon inte söker en partner som bara vill ha henne för att hon är snygg, att brösten är stora eller för att hon är en mästarinna på kukbehandling. Hon söker väl troligen en partner som älskar henne för att hon är hon.... de yttre attributen och skillsen blir mer som en bonus.

Alla vill väl känna sig speciella och utvalda i en relation?
  • Deacon
    Helgapelga skrev 2020-01-07 20:58:34 följande:

Tack snälla, det är precis så. För en gångs skull vill jag nu vara snäll mot mig själv och inte låta någon man behandla mig som ett objekt som bara skall "kn***as"... Skall jag någon gång gå in i något igen skall det vara kärlek.

Det brukar ju heta att man inte kan älska någon annan om man inte älskar sig själv först. Därför är det som Eyes without a face skriver också ett väldigt bra råd. Man kan till viss del använda mental träning för om självkänslan är lite tilltufsad, men är problemen djupare bör man nog söka professionelll hjälp. En bra självkänsla brukar också ses som attraktivt av både män och kvinnor.
Svar på tråden Stora bröst