Inlägg från: Anonym (F) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F)

Stora bröst

Nej det är inte jobbigt. Men mina är opererade och därför märkte jag skillnaden mer. Folk är överlag trevliga och uppfostrade och glor inte. Hade drömt om större länge och inget jag ångrar trots

Fördomar mot operationer, nu helt bekväm med min kropp vilket är Tråkigt att jag inte kunde känna tidigare

• Anonym (F)
    Firepants skrev 2020-02-02 20:01:38 följande:

Vilken storlek hade du innan och vad har du nu?

Tycker det är kanon att man göra ingrepp så man mår bättre med sig själv. Kul att du är nöjd

Det var väl a-b kupa och nu E. Vet inte om det är kanon direkt , lite problematiskt att en operation leder till bättre självförtroende och trygghet i sin kropp. Men så är det iallafall, svårt att känna ånger
  • Anonym (F)
    Firepants skrev 2020-02-03 11:16:51 följande:

Självklart är det ju synd att det ska behövas men der är ju bra att alternativet finns för de som vill o behöver.

Det var en rejäl ökning du fick.

Blev resultatet bra? Tänkte ärr och form och så.

Ja det blev skillnad. Ärr och form är inga problem, de hänger inte särskilt mycket och det är väl det som avslöjar det hela. En del gillar ju operfekta bröst som hänger och så vilket naturligt stora bröst gör. Det gör inte opererade i lika stor utsträckning vilket är lite konstigt faktiskt.
  • Anonym (F)
    MrKrips skrev 2020-02-04 19:50:08 följande:

Hon har ju inte ens stora bröst

Det beror väl på betraktaren. Smaken är som baken osv
  • Anonym (F)
    ToniErdmann skrev 2021-08-30 12:18:32 följande:

[quote=81343053][quote-nick]Anonym (F) skrev 2021-08-29 19:46:17 följande:[/quote-nick]

Så spännande bild! Vilket duschmedel använder du?[/quote]

Rituals duschcreme ;)
Svar på tråden Stora bröst