Inlägg från: Anonym (Jojo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jojo)

Stora bröst

Stefano82 skrev 2021-08-19 21:24:22 följande:

Tja det är inte så lite det! Bättre än inget.

Kämpa på Stefano! Måtte ditt ihärdiga smörande löna sig en dag!!!
  • Anonym (Jojo)
    Anonym (Bröst) skrev 2021-08-19 22:08:46 följande:

Han är redan gift men ändå håller han på smörar i både här samt i helkoppstråden och i intima bilder och dessutom så fick jag ett PM från människan där han frågade om han kunde få några lättklädda bilder på mig 

Där ser man, han tigger lättklädda bilder av andra kvinnor på nätet, skriver puss och kram til dem och är respektlös mot sin fru. Vilket kap.
  • Anonym (Jojo)
    ToniErdmann skrev 2021-08-30 14:37:09 följande:

Ah, förstod att du inte skulle utsätta så fina bröst med Family Fresh eller något annat billigt märke.

Brösten förtjänar dyrare sorter såsom Rituals.

Herregud..
  • Anonym (Jojo)
    Anonym (boobs) skrev 2021-09-02 19:48:10 följande:

Kan ju faktiskt ta och svara på frågorna 

Svar nej, tycker varken det är jobbigt eller genant.

Visst kan det vara smickrande med blickar men om någon bara tittar ned i urringningen och struntar i mig som person så är jag inte intresserad.

Undrar om någon kvinna någonsin sagt nåt annat?
  • Anonym (Jojo)
    Anonym (Wickr: iskuggan40) skrev 2021-09-03 19:22:44 följande:

Vi vill ju gärna se mer ;)

Nu är ju inte detta en bildtråd utan det finns ju faktiskt en frågeställning i TS.

Ni får tjata till er bilder i bildtrådarna istället.
  • Anonym (Jojo)
    Anonym (C-D) skrev 2021-09-03 21:42:31 följande:

Det som är intressant är att de tidigare år alltid ändrat sig under månadscykeln; svullnad inför mens, och efter mensstart avsvullnat. Nu bara ökar de i storlek, men jag ökar inte alls i vikt. De har sista halvåret blivit avsevärt större och fastare. Det är helt lovely!

Har sett samma sak hos ett par av mina väninnor.

Lyssnade även på Amelia Adamos sommarprat för någon månad sedan....

Att vara kvinna och hamna i klimakteriet är ju fantastiskt! Man slipper mens, brösten blir ännu större, snyggare - och man kan ha sex när som helst!

Nja, klimakteriet är ju inte något särskilt trevligt tillstånd för de flesta kvinnor. Svårt att hålla vikten, fettet lägger sig runt midjan, torra slemhinnor och humörsvängningar m.m.
Svar på tråden Stora bröst