Inlägg från: Anonym (Umm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Umm)

Stora bröst

Anonym (TW) skrev 2019-04-26 00:51:12 följande:

Jag visar ju inte upp vad jag har under..

Men det har du ju gjort 100 gr här redan så gissar på att du går bakom ryggen på han.
  • Anonym (Umm)
    Igenvivvi skrev 2023-10-12 12:58:24 följande:

Små tuttar här.
    Funderade på att fixa dom när jag var yngre men nu är jag nöjd ändå

Inget fel med små, eller fixa om man vill heller. Alla gör som dom vill tycker jag. 
    Dina är säkert fina som dom är. 
  • Anonym (Umm)
    Anonym (? )( ?) skrev 2023-10-13 19:43:45 följande:

Har naturligt stora bröst och det är generellt sett ganska genant. som idag hände en pinsam sak och jag fick panik. var ledig idag. har tagit bort ett födelsemärke i dekolletaget, och Skulle kolla hur ärret såg ut tidigare idag. Hade då knäppt alla knappar på pikétröjan jag vanligtvis har när jag jobbar.

glömde bort detta och mycket hände på eftermiddagen. fick hastigt följa med dottern till närmsta köpcentrum innan de stängde. När jag kom fram öppnade jag upp jackan för att inte bli för varm. Åh nej! upptäckte att alla knappar var uppknäppta och drog snabbt upp jackan igen. men det var mycket folk och en del förbipasserande hann nog se.

sådant är faktiskt inte kul när det händer. Har ganska fasta bröst och får världens tuttskåra i en vanlig bh

Haha kan förstå att det var pinsamt, men olyckor händer. 
    Skulle vara härligt att se dom. Du kan väl bjuda oss på det. ;)
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Umm)
    Anonym (75E) skrev 2023-12-30 16:14:34 följande:
    Hahahaha, i min första post höll jag mig till ämnet och la till en mindre offtopic-notering. Är snarare bekräftelseknarkarna som slänger in bilder som avvek från vad TS frågade om. 

Kanske dags för dig att ta en kurs i att komma över lättkränkthet också... Livet blir så mycket lättare då. Cool
    En mindre offtopic notering där du klankar ner på andra människor. Kallar folk överviktiga och fejk etc. 
    Ja det är verkligen ett vettigt beteende. 
    Inte kränkt alls men jävligt less på människor som du, människor som ser sig bättre än andra o måste spy ur sig det. 🤮
    Livet blir bra trevligare utan sånna som dig absolut. 
  • Anonym (Umm)
    ShoutCast skrev 2024-01-12 01:11:58 följande:

Jag bjuder gätna på mitt dekolletage med mina stora  // Tungan ute

Nakna vore mysigt. ;)
  • Anonym (Umm)
    Anonym (Heyhooo) skrev 2024-03-03 21:47:30 följande:
    Någonting säger mig att du aldrig fått känna på ett par bröst. 
    Tyvär så har en stackars fru i hemmet medans han flåsar efter varje kvinna här på fl. 
    Tragiskt
Svar på tråden Stora bröst