• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • Anonym (TW)
    Anonym (Pompe) skrev 2024-02-28 07:26:50 följande:
    På dem bilderna som är kvar så hade du 70H och dem var ifrån 2019...så om du vill så får du gärna lägga upp nya... Flört
    Osäker på min strl..hade kvar en bh på 70I. Den passade fint.😃 Storleken varierar lite beroende på bh.. Passar nog allt ifrån 70G-70H-70I.. Affären jag köper bh:ar har strl upp till M. Så det känns bra. 
  • Anonym (hhmm)

Jag har 70J eller 65L  lite svårt med att hitta bh eftersom jag väldigt liten i kroppen  med stora boobs. Är typ 157, så melonerna sticker ut. Blickar och kommentarer jag under tonåren men nu  när jag är äldre inte längre. Tänker att vuxna män inte ska bete sig som tonårskillar.  Är 28 förresten.

• Anonym (TW)
    Anonym (hhmm) skrev 2024-02-28 21:43:07 följande:

Jag har 70J eller 65L  lite svårt med att hitta bh eftersom jag väldigt liten i kroppen  med stora boobs. Är typ 157, så melonerna sticker ut. Blickar och kommentarer jag under tonåren men nu  när jag är äldre inte längre. Tänker att vuxna män inte ska bete sig som tonårskillar.  Är 28 förresten.

Var köper du dina bh:ar? Jag köper oftast på Change.
    De har  massor med olika storlekar.  
  • Anonym (hhmm)
    Anonym (TW) skrev 2024-02-28 22:08:20 följande:
    Var köper du dina bh:ar? Jag köper oftast på Change.
    De har  massor med olika storlekar.  
    Change, men snygga bh  för min storlek är få. Jag vill inte ha tantiga bh av tyg, är kvinna i mina 20 fortfarande,
  • Anonym (Pompe)
    Anonym (hhmm) skrev 2024-02-28 22:20:42 följande:
    Change, men snygga bh  för min storlek är få. Jag vill inte ha tantiga bh av tyg, är kvinna i mina 20 fortfarande,
    Vad vill du ha för något i dina bhn då du inte vill ha dem i tyg??
  • Anonym (hhmm)
    Anonym (Pompe) skrev 2024-02-28 22:25:06 följande:
    Vad vill du ha för något i dina bhn då du inte vill ha dem i tyg??
    jag menar fina bh med vadd, som finns på hm lindex. Jag vill inte ha lös tyg, sånn har min farmor, dom påminner mig alltid om henne.
  • Anonym (Pompe)
    Anonym (hhmm) skrev 2024-02-28 22:35:12 följande:
    jag menar fina bh med vadd, som finns på hm lindex. Jag vill inte ha lös tyg, sånn har min farmor, dom påminner mig alltid om henne.
    Okej ja då förstår jag...men sådana fina bh med vadd finns inte i din storlek kan jag tänka mig??
  • Anonym (hhmm)

nope.  Jag vill ha bygel bh. lyckades hitta en variant t-shirt bh. Men jag vill ha lite mer balconette,  frånknäppta med remmar och  flera färger rosa, röda. Vill ha lite sexigare underkläder.
    nu har jag bara svar vit och beigea.  

• Stefano82
    Anonym (TW) skrev 2024-02-28 20:32:50 följande:
    Tack! Bjuder på några till! 
    Vad fina du har. I like it.
  • Anonym (TW)
    Anonym (hhmm) skrev 2024-02-28 22:59:25 följande:

nope.  Jag vill ha bygel bh. lyckades hitta en variant t-shirt bh. Men jag vill ha lite mer balconette,  frånknäppta med remmar och  flera färger rosa, röda. Vill ha lite sexigare underkläder.
    nu har jag bara svar vit och beigea.  

Testa och beställ från ?Evas underkläder? De har rosa, röda och flera olika färger. Jag har en rosa bh i strl 70I som jag har beställt därifrån. De har bh strl upp till S. 
    Jag är äldre än dig (45års åldern) men jag gillar också färge?

Ska kanske visa upp den här senare..