Stora bröst
Oftast jobbit.
Oftast jobbit.
Att ha stora bröst.. Då det sliter på axlar och rygg.. Men du verkar tyvärr inte kunna tänka annat än sexuella tankar!!
Nä men lilla vännen. Vart du sur nu... Är det jag som tänker sexuella tankar.. Alltså du är ju tappad på riktigt.. Kryp tillbaka till din slemmiga sten är du s näll
Det är så jävla sorgligt med sånna som dig.. För tappade för att fatta nått.. Du kommer alltid tyvärr förbli en idiot.. Jag hoppas verkligen inte att du har några barn.. Och speciellt inga döttrar..
Bitter jag är absolut inte bitter.. Önskar bara att folk tänker ett steg längre.. Tack väldigt vänligt av dig.. Önskar dig det samma och att du nån dag får upp ögonen!
Kan vara tungt och sen glor en del.
Ja,nu är det väl inte så att jag mår så dåligt att jag skulle välja att operera dem.
Jag har mål i munnen att säga ifrån.
Jag tycker mest det är äckelvarning på de som hellre glor på mina bröst än att titta på mig när man försöker föra ett samtal.
Om de slutar när man säger ifrån så må det väl vara hänt.
Om inte så går jag hellre därifrån och förklarar varför.
Jag vill inte vara någons runkobjekt.
Det är klart man har sport-bh när man tränar det är inte det som gör ont utan det kan vara helt andra gånger. Vi har inga fasta positioner men är back ganska ofta.
Tycker du om att bolla och rulla?
Vi finns här :)
Vi finns här :)
Tror mjölkkörtlarna omvandlas till fett - mina har oxå blivit större och gått upp till K i kupstorlek.
Oj, vilken outhärdlig trängtan
Hela min kropp går under av längtan
Längtan efter dig min gudinna
Varje minut är som en timma
Hej! Finns i Intima bilder-tråden
Stora tuttar är det vackraste livet har att erbjuda.
Njut när och om du kan.