Stora bröst
Jag är medveten att de trådarna finns.
Är dock nyfiken varför du siktar in dig på just mig, är knappast bara jag som är OT i denna tråden.
Jag är medveten att de trådarna finns.
Är dock nyfiken varför du siktar in dig på just mig, är knappast bara jag som är OT i denna tråden.
[quote=81343053][quote-nick]Anonym (F) skrev 2021-08-29 19:46:17 följande:[/quote-nick][/quote]
Så underbart härliga du har!
Har haft 75 C i hela mitt liv, men nu närmar sig klimakteriet och de bara växer och växer. Underbart!!
Tror mjölkkörtlarna omvandlas till fett - mina har oxå blivit större och gått upp till K i kupstorlek.
Det som är intressant är att de tidigare år alltid ändrat sig under månadscykeln; svullnad inför mens, och efter mensstart avsvullnat. Nu bara ökar de i storlek, men jag ökar inte alls i vikt. De har sista halvåret blivit avsevärt större och fastare. Det är helt lovely!
Har sett samma sak hos ett par av mina väninnor.
Lyssnade även på Amelia Adamos sommarprat för någon månad sedan....
Att vara kvinna och hamna i klimakteriet är ju fantastiskt! Man slipper mens, brösten blir ännu större, snyggare - och man kan ha sex när som helst!
Föddes med kurvor så varför dölja dom.
Önskar en fortsatt god jul
Vet inte om mina bröst räknas som stora..känner dock ofta att männens blickar dras till mina bröst..
Testa och beställ från ?Evas underkläder? De har rosa, röda och flera olika färger. Jag har en rosa bh i strl 70I som jag har beställt därifrån. De har bh strl upp till S.
Jag är äldre än dig (45års åldern) men jag gillar också färge?
Ska kanske visa upp den här senare..
Bild från i somras, älskar att bära klänningar, framhäver klyftan bra
Härlig du är TW med dina stora pattar!
Ska jag svara helt ärligt så är det stora bröst som gör livet så härligt!