Stora bröst
Ser inte ut som h kupa dem brösten men kan vara vinkeln på bilden
Ser inte ut som h kupa dem brösten men kan vara vinkeln på bilden
Jag har enbart haft en stor C tidigare. 70 C för att vara exakt. Blev gravid, fick barn och blev allergisk mot typ allt. Gick upp 25 kg pga detta och nu är sambon besatt av mina bröst. Han sjukskriver sig en hel dag för att aktivera ?tjejerna? . Hur minskar jag dem? Har gått ner 25 kg men brösten är kvar. Vill operera bort dem. Hur mycket kostar det?
Alla jag möter gillar att jag har stora boobs
Jättesnygga bröst. Förstår att du är nöjd och glad över dem.
Helt klart funkis
[/quote]
[quote=80115918][quote-nick]Anonym (H33) skrev 2019-12-22 11:59:30 följande:[/quote-nick]Finns ingenting som rör sig sexigare än ett par ordentligt hängande pattar! Sjukt sexiga!! =)
WOW vad härliga bröst :)
Jättesnygga bröst. Förstår att du är nöjd och glad över dem.
Förstår inte hur du kan ha svårt att hitta storlekar. Dina bröst ser väldigt normala ut och ser inte ut att hänga särskilt mycket heller. Om dina anses vara stora hängbröst vet jag inte vad mina ska kallas :)
Låter nästan lite jobbigt stort i en liten kropp. Är det fler nackdelar än fördelar? Älskar du dom annars?
Låter nästan lite jobbigt stort i en liten kropp. Är det fler nackdelar än fördelar? Älskar du dom annars?
Om du bor i Stockholm eller har vägarna förbi så kan jag rekommendera butikerna Details eller Gustaf Mellbin, de har ett stort urval av storlekar. Jag har visserligen både större omkrets och kupa än du (85K/L) men har sett att de har din storlek.