Inlägg från: Anonym (TW) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TW)

Stora bröst

Schvante skrev 2019-12-17 14:03:25 följande:

Ser inte ut som h kupa dem brösten men kan vara vinkeln på bilden

Jag har så litet mått runt bröstkorgen. Bara 70. Då blir inte H-kupa så stort.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Nybliven stortutte) skrev 2019-12-17 23:54:10 följande:

Jag har enbart haft en stor C tidigare. 70 C för att vara exakt. Blev gravid, fick barn och blev allergisk mot typ allt. Gick upp 25 kg pga detta och nu är sambon besatt av mina bröst. Han sjukskriver sig en hel dag för att aktivera ?tjejerna? . Hur minskar jag dem? Har gått ner 25 kg men brösten är kvar. Vill operera bort dem. Hur mycket kostar det?

Samma sak hände mig efter tre graviditeter. Jag gick upp nästan 20 kg. Sedan gick jag ner alla kilon. Före mina graviditeter hade jag 75B, efter graviditeter och viktnedgången 70H. Jag växte med 5 storlekar. Jag har inte funderat på att minska mina bröst. Jag gillar inte operationer. Alla operationer har ju sina risker. Det är dock svårt att hitta bh:ar nuförtiden.

Måste köpa i speciella affärer där bh:ar är dyra.

Enda undantaget är Change som har stora storlekar billigt. Där brukar jag köpa 70I. Glad att Change har öppnat nära mig.

Vad har du för storlek?
  • Anonym (TW)
    älskamigmucho skrev 2019-12-21 19:43:13 följande:

Alla jag möter gillar att jag har stora boobs

Jag är nöjd och glad över mina hängande 70H boobs.

• Anonym (TW)
    Nicke989 skrev 2019-12-21 22:22:25 följande:

Jättesnygga bröst. Förstår att du är nöjd och glad över dem.

MedelåldersAnders skrev 2019-12-21 22:25:37 följande:

Helt klart funkis

Jonas81666 skrev 2019-12-22 00:07:44 följande:

[/quote]

[quote=80115918][quote-nick]Anonym (H33) skrev 2019-12-22 11:59:30 följande:[/quote-nick]Finns ingenting som rör sig sexigare än ett par ordentligt hängande pattar! Sjukt sexiga!! =)

a890l skrev 2019-12-22 14:39:07 följande:

WOW vad härliga bröst :)

Nicke989 skrev 2019-12-21 22:22:25 följande:

Jättesnygga bröst. Förstår att du är nöjd och glad över dem.

Tack så mycket! ???? Blir så glad över era komplimanger Jag behöver inte ha standard storlek B75- B75C som många kvinnor vill ha. Jag kan känna mig fin även med mina stora hängande bröst med 70H kupa. Känns bra.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Lena) skrev 2019-12-22 07:58:25 följande:

Förstår inte hur du kan ha svårt att hitta storlekar. Dina bröst ser väldigt normala ut och ser inte ut att hänga särskilt mycket heller. Om dina anses vara stora hängbröst vet jag inte vad mina ska kallas :)

Jag har svårt att hitta bh:ar för jag har så liten omkrets ( 70) och så stor kupa (H). På Change har jag t.o.m 70I.

De vanligaste kedjorna har bara upp till F-kupa. Cubus har upp till G-kupa. H&M har bara upp till D-kupa.

Ju större kupa desto större omfång. Kedjorna tror att om man har stora bröst så är man också automatiskt kraftig. Jag är normalviktig/rätt smal med stora bröst.

Jag har helt enkelt stora bröst i proportion till min kropp.

Oja, hänger gör det också. Väger 62 kg till mina 163cm och har 70H.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Ojdå) skrev 2019-12-22 16:15:46 följande:

Låter nästan lite jobbigt stort i en liten kropp. Är det fler nackdelar än fördelar? Älskar du dom annars?

Jag tycker inte att det finns några nackdelar. Jag har naturligt stora bröst. Jag är rätt vältränad också och brukar inte få ont i ryggen. Skulle kunna tänka mig ett par strl större också.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Ojdå) skrev 2019-12-22 16:15:46 följande:

Låter nästan lite jobbigt stort i en liten kropp. Är det fler nackdelar än fördelar? Älskar du dom annars?

Jag tycker inte att det finns några nackdelar. Jag har naturligt stora bröst. Jag är rätt vältränad också och brukar inte få ont i ryggen. Skulle kunna tänka mig ett par strl större också.
  • Anonym (TW)
    Anonym (boobs) skrev 2019-12-22 16:44:33 följande:

Om du bor i Stockholm eller har vägarna förbi så kan jag rekommendera butikerna Details eller Gustaf Mellbin, de har ett stort urval av storlekar. Jag har visserligen både större omkrets och kupa än du (85K/L) men har sett att de har din storlek.

Jag har köpt några bh:ar på Gustaf Melbin. Det är en väldigt bra affär men dyr. Details skulle jag besöka med en kompis som hade 80J i strl men hon minskade sina till 80C så blev inte längre aktuellt. De har dock öppnat Change i närheten av mig. Där har jag hittat många bh:ar prisvärt. De har storlekar åtminstone upp till M-kupa.

Brukar köpa 70I. Så det finns storlekar att växa till om jag skulle bli ännu större. Så det känns bra.

85 K/L är en härlig storlek som du har.
Svar på tråden Stora bröst