• Mullan

någon mer som har problem med appen?

Appen är ju värdelös i god tid och nu är det något som hänt. Bifogar bild!
    Kan inte gå tillbaka i trådarna utan att den går tillbaka ut i flödet igen!

Kan inte förstå att en så stor sida med så många aktiva medlemmar inte satsar mer på appen. Det är ju snart 2017 liksom ;)

• Svar på tråden någon mer som har problem med appen?
  • set

Har samma problem! Appen har tyvärr aldrig funkar riktigt som den ska :(

• Anonym SE

Har samma problem plus att när jag försöker posta ett inlägg i appen stänger den ner sig.

Omöjligt att skriva i den alltså

• viseversa

Japp massa problem. Jag kan inte...

svara i trådar.
    Gå framåt eller bakåt i trådar
    ta bort trådar från "mina favoriter"
    Ser inte ts inlägg i början och det står (null) där ts "namn" ska stå. 

• flygrl

Har också haft problemen som nämns i tråden. Väldigt irriterande och gjorde appen helt jävla oanvändbar. Kollade appen nyss & verkar fixat nu med ett undantag. Jag kan inte se användares avatar utan enbart en grå ruta. Inte hela världen kanske men gör det lite mer oöversiktligt när man ex letar efter vissa inlägg. Fler som inte kan se avatarerna?

• Klickerträna

Nej, alltså den appen skulle jag inte ens ge en nerspydd koskit för.

Får titt som tätt meddelanden av telefonen att Familjelivs app "gör telefonen långsam" pga att den är så himla dålig.

Ser ingen avatar än, den hänger sig/stänger ner sig ofta när man försöker svara i en tråd - som den alltid gjort, och man verkar inte kunna välja namn/anonym för tillfället heller när man ska svara.

Blir galen på appen. Värdelös! Man kan inte citera flera gånger, bara en i taget, och man kan inte anmäla inlägg/trådar. Dags att se över detta snart kanske?

• Mullan
    Klickerträna skrev 2016-12-05 17:34:40 följande:

Får titt som tätt meddelanden av telefonen att Familjelivs app "gör telefonen långsam" pga att den är så himla dålig.

Ser ingen avatar än, den hänger sig/stänger ner sig ofta när man försöker svara i en tråd - som den alltid gjort, och man verkar inte kunna välja namn/anonym för tillfället heller när man ska svara.

Blir galen på appen. Värdelös! Man kan inte citera flera gånger, bara en i taget, och man kan inte anmäla inlägg/trådar. Dags att se över detta snart kanske?

Ja så konstigt att dom inte bygger en bra app!!
  • flygrl
    Klickerträna skrev 2016-12-05 17:34:40 följande:

Håller med, även när appen inte "har problem" suger den. Tyvärr. För jag gillar ju FL.

Känner igen det du beskriver om krascher, bara kunna citera en åt gången, inte kunna anmäla. Upptäcker nu när jag kört FL i webbläsare man kan va anonym i många fler trådar än i appen. Fan har ju avstått posta i hel del känsliga trådar pga det.
    Sen en sak till e att pm jag skickar i appen bara...poff...försvinner i tomma f*****g intet. Dom når inte mottagaren. :/

Fan, FL, kom igen nu! Fixa så saker funkar. Jag gillar ju er men det här sliter på vår relation.
  • hundtok

Ser inga avatarer.
    Blir ofta utkastad när jag försöker svara på trådar.
    Ser aldrig bilder som läggs upp i trådar.

Helt klart den sämsta appen jag har träffat på.

• flygrl
    hundtok skrev 2016-12-07 04:13:43 följande:

Ser inga avatarer.
    Blir ofta utkastad när jag försöker svara på trådar.
    Ser aldrig bilder som läggs upp i trådar.

Helt klart den sämsta appen jag har träffat på.

Just ja...ser inga upplagda bilder heller. Gör vissa trådar helt ointressanta förstås. :(
  • Klickerträna
    flygrl skrev 2016-12-07 16:59:29 följande:
    Just ja...ser inga upplagda bilder heller. Gör vissa trådar helt ointressanta förstås. :(
    Ja. Det är en så pass lång lista med fel att det är svårt att komma ihåg alla
  • flygrl
    Klickerträna skrev 2016-12-07 17:06:45 följande:
    Ja. Det är en så pass lång lista med fel att det är svårt att komma ihåg alla
    Så e det. :/
  • Klickerträna

Går inte att rösta i trådar i appen nu.....

• hundtok

Kan fortfarande aldrig se bilder via appen. Blir ofta utloggad eller tillbakablickad till startsidan. Måste vara världens sämsta app!

• Mullan
    hundtok skrev 2017-03-08 19:09:39 följande:

Kan fortfarande aldrig se bilder via appen. Blir ofta utloggad eller tillbakablickad till startsidan. Måste vara världens sämsta app!

Verkligen sämsta appen. Ganska konstigt med tanke på sightens storlek och vilket århundrade vi lever på..
Svar på tråden någon mer som har problem med appen?