Klickerträna skrev 2016-12-05 17:34:40 följande:
Nej, alltså den appen skulle jag inte ens ge en nerspydd koskit för.
Får titt som tätt meddelanden av telefonen att Familjelivs app "gör telefonen långsam" pga att den är så himla dålig.
Ser ingen avatar än, den hänger sig/stänger ner sig ofta när man försöker svara i en tråd - som den alltid gjort, och man verkar inte kunna välja namn/anonym för tillfället heller när man ska svara.
Blir galen på appen. Värdelös! Man kan inte citera flera gånger, bara en i taget, och man kan inte anmäla inlägg/trådar. Dags att se över detta snart kanske?
Håller med, även när appen inte "har problem" suger den. Tyvärr. För jag gillar ju FL.
Känner igen det du beskriver om krascher, bara kunna citera en åt gången, inte kunna anmäla. Upptäcker nu när jag kört FL i webbläsare man kan va anonym i många fler trådar än i appen. Fan har ju avstått posta i hel del känsliga trådar pga det.
Sen en sak till e att pm jag skickar i appen bara...poff...försvinner i tomma f*****g intet. Dom når inte mottagaren. :/
Fan, FL, kom igen nu! Fixa så saker funkar. Jag gillar ju er men det här sliter på vår relation.