Gravid v.13+6
Detta är min tredje graviditet som jag bär på och ännu har jag haft svårt att känna de små rörelserna. Med båda mina döttrar kunde jag känna dem i vecka 15 och då hade jag moderkakan i framvägg med en utav dem. Jag köpte ett grav test och testade plus för någon dag sedan, och jag testade plus för första gången den 20/10.
Jag är så jäkla rädd för att det lilla hjärtat ska ha slutat slå, jag har aldrig haft missfall förut - men jagvhar inte haft ont eller blödningar.
Jag bad bm och lyssna, för drygt 2 veckor sedan, men det ville hon inte. Jag har ultraljud först i början på januari och frågade sambon om vi inte kunde boka privat, men just nu så har vi dåligt med pengar.
Jag vet som inte vad jag ska ta mig till. Flera av mina vänner är också gravida och ligger ca 3 veckor före mig och där är det inga problem.
En bekant till mig fick missfall utan att hon visste om det. Vid ett tidigare ultraljud så hade de upptäckts att kroppen hade på något sätt kapslat in fostret i vävnader och de fick operera henne för det. Jag är rädd för att något liknande ska ha hänt mig.