Min kille var otrogen, vet inte vad jag ska göra..
Jag och min kille har varit tillsammans i över 3 år, och vi har gjort mycket roligt ihop och vi har haft det väldigt bra mestadels av tiden. Vi har gått igenom lite småtjafs, men inget stort. Vi har alltid uppskattat varandra mycket.
Sen 3 månader tillbaka har han börjat gå ut med sina vänner och umgås med dom ständigt, och kommit hem sent på kvällarna. Vilket jag blev ledsen av, för han ville helt plötsligt inte hitta på saker med mig utan vi sågs bara när han kom hem och skulle sova, så under den här tiden har jag varit väldigt ledsen över detta och jag har hela tiden sagt att jag vill umgås med han, vilket han har tyckt har varit jobbigt..
För 2 veckor sedan, åkte jag hem till mina föräldrar där jag blev kvar ett tag. Under de här 2 veckorna ville han inte smsa eller ringa, medan jag var snäll och köpte små överraskningar som jag lämnade på sängen, så han skulle se och inget uppskattades av det jag gjorde. Jag trodde bara det var något litet att han blivit trött av all stress och press i hans liv, men under de här 2 veckorna var han otrogen mot mig - och han skulle berätta detta, men jag fick reda på det själv, via hans mobil. Så det tog slut efter ett snack där vi båda grät ögonen ur sig.
Jag älskar honom jättemycket, och mina känslor finns såklart fortfarande där, samtidigt som jag är besviken och arg. Han säger att han behöver tid för att hitta sig själv, för att vi ska kunna gå tillbaka till varandra igen.. men för mig är den här tiden så hemsk. Han har sagt till mina vänner att de ska ta hand om mig, men jag vill bara vara tillsammans med honom igen..
Vad gör man i en sån här situation? Vad innebär tid? :(