Ska jag kyssa min kollega?
Hej!
Så... För några månader sedan hade vi fest med jobb och jag och min kollega slutade kvällen med att kyssas. Han ville följa med mig hem men jag lyckades trycka ur mig ett NEJ.
Jag var duktigt berusad och han likaså.
Jag berättade det för min sambo (som inte var hemma just den helgen) och han sa att det var OK. Han "vet hur jag blir när jag druckit" och då jag sa att det var han som kysste mig och jag sedan sa nej så tyckte han väl att det var ok. Jag var inte helt ärlig där med att vi faktiskt kysstes i typ 10 minuter, utan framställde det mer som om att det var 1 minut.
NU till min fråga.
Vi ska ha fest med jobb igen och kollegan kommer att vara där.
Jag är sjukt sugen på att hångla upp honom men vet inte om det är OK?
Min pojkvän kommer åka bort med jobb i 2 månader och då kollegan inte bor på denna ort är jag ganska säker på att han aldrig skulle få reda på det.
Kollegan har fru och 3 barn. och jag tvivlar på att hans fru skulle vara Okej med att jag hånglar upp hennes man...
Jag är så himla sugen på att hångla med honom. Inte ligga , bara hångla.
Kan någon med erfarenhet av att ha ett bra förhållande men som ändå vill hångla med någon snälla hjälpa mig? Hur gick det sen? Gick det att hålla sig till hångel eller ville ni mer efteråt?
Hade ni (killar) förlåtit er tjej om hon hånglat med samma kille IGEN som hon "råkade kyssa en minut på fyllan".
Jag vill inte ljuga för min kille men då vi har sagt att man absolut inte får ta nummer eller ha kontakt igen med någon man flörtat lite med på fyllan (för det är vi båda okej med) så tror jag verkligen att det är att gå över gränsen att hångla med kollegan som jag träffar flera gånger i veckan..
Men samtidigt, borde det verkligen spela någon roll? Om jag har rätt till min kropp så har jag väl det......Det känns lite som att imed att han bara skratta och sa typ "okej" när jag berätta om den förra kyssen så kanske det inte är hela världen om jag gör det igen?
Han ställde inga följdfrågor utan sa bara okej och så fråga han om han följde med mig hem. när jag sa nej till det så var samtalet slut och vi prata om annat.. Han är väldigt öppen och lättsam min kille. Men jag kanske leker med elden när jag tänker såhär............... help