• Äldre 7 Dec 23:06
    13090 visningar
    1 svar
    1
    13090

    vad kan jag skriva för ord eller citat till min 17årigs bror på id bricka halsband??

    Hej,

    Jag är 30 och min bror 17. Jag tänkte att jag skulle skaffa en personlig julklapp. Syrran är 11 och där är det lättare. Beställde flera halsband att välja mellan. Tex ett hjärta som det står Sister i och något som det står nåt fint citat om systrar.

    Men killar är ju inte lika mycket för gulliga citat. Så jag vill verkligen hitta nåt han kan används. Men som ändå tyder och ger minne av att han har en syster som finns för honom.

    Först tänkte jag en sådan där militär liknande id bricka halsband och att det skulle stå Brother eller bror på. Men känns svårt och änå Hmm har han på sig det?

    Så tänkte jag att baksidsn kan vara en bild på oss som små när vi skrattar ihop

    Men framsidan vill jag ju ha ett ord eller citat som låter bra eller tufft nog för en 17årig kille så han använder det.

    Förslag taaack.

    Always

    Forever

    Brother

    Family

    No mountain to high

    Count on

    Alltså står still .. jag har mängder citat med som är.mer tjejligan haha.

    Hjälp snarast. Måstr beställa omgående för det ska hinna komma

  • Svar på tråden vad kan jag skriva för ord eller citat till min 17årigs bror på id bricka halsband??
  • Proppp­en
    Äldre 7 Dec 23:17
    #1

    Hans initialer. Blir aldrig fel.

Svar på tråden vad kan jag skriva för ord eller citat till min 17årigs bror på id bricka halsband??