• Anonym (Vad händer?)

Är ALLA otrogna?

Man läser tråd efter tråd efter tråd om tjejer och killar som är otrogna hit och dit!

Vad är det med alla? Finns det ingen moral, inget samvete, ingen lojalitet eller empati kvar? Fatta hur 'motparten' blir sårade, ledsna och besvikna av att ni lurar och sviker dom!

Jag fattar inte varför man gör så mot en annan människa! Hur KAN man? Hur är man funtad då?

I mina ögon är ni som är otrogna, och då menar jag inte enbart sexuellt, utan även mentalt, fega och ynkliga!

Om ni nu är så missnöjda i era relationer, så gör något åt det, eller lämna det!

Jag har själv blivit utsatt för svek och otrohet, och vet hur jävulskt ont det gör!

Visa att ni har lite 'stake' och tänk inte bara på er själva! Ni sårar, kränker, och förstör för personer ni säger er älska! Och då undrar jag ju vad det för er innebär att älska någon! Innebär det att svika och lura den personen?

Tack för ordet!

• Svar på tråden Är ALLA otrogna?
  • Anonym (Vad händer?)
    Scalaren skrev 2016-12-08 20:06:08 följande:

Nä, ALLA är inte otrogen. Bara idioter.

????

Tyvärr finns det alltför många idioter!!
  • Tecum

Alla otrogna är inte missnöjda med sina relationer. De vill ha lite spänning och omväxling, fånga dagen och bejaka passionen som vi får lära oss att göra idag. Alltför många vil både ha kakan och äta den, den egna behovstillfredsställelsen är viktigare än trohet och lojalitet mot partnern.

• i-o
    Anonym (Vad händer?) skrev 2016-12-08 20:12:27 följande:
    ????

Tyvärr finns det alltför många idioter!!
    Från mitt perspektiv långt över 50% det är därför demokrati inte fungerar.
  • Tecum
    i-o skrev 2016-12-08 20:17:02 följande:
    Sorgligt men sant. Dessutom tycks idioti vara smittsamt, först Brexit och sedan Trump...
  • Anonym (Vad händer?)
    i-o skrev 2016-12-08 20:17:02 följande:

Idioti, feghet och egoism....Så skrämmande, så jag börjar tappa tron på mänskligheten!
  • Anonym (Sara P)
    Tecum skrev 2016-12-08 20:52:35 följande:
    Sorgligt men sant. Dessutom tycks idioti vara smittsamt, först Brexit och sedan Trump...
    Va pratar du om?
    Brexit var en stor seger för folket och Trumps seger mot krigsförbrytaren Clinton var det bästa som kunde hända det amerikanska folket.

Otrohet är vidrigt.
    Se på alla dekadenta människor som skriver på detta forum.
    Gruppsex, män som vill låna ut sin fru, våldssex och andra perversioner.
    Inte konstigt att vissa grupper har lättare för att vara otrogna.
  • Anonym (q)

nej verkligen inte alla! 
    sen får man inte grunda allt man tänker på vad som skrivs här. Det har varit en hel de trådar om ämnet nu under hösten men det är ju enskilda individer som skriver om det och man skriver aldrig några trådar är allt bara är frid och fröjd 

• Tecum
    Anonym (Sara P) skrev 2016-12-08 21:24:45 följande:
    Va pratar du om?
    Brexit var en stor seger för folket och Trumps seger mot krigsförbrytaren Clinton var det bästa som kunde hända det amerikanska folket.

Otrohet är vidrigt.
    Se på alla dekadenta människor som skriver på detta forum.
    Gruppsex, män som vill låna ut sin fru, våldssex och andra perversioner.
    Inte konstigt att vissa grupper har lättare för att vara otrogna.
    Du ingår i de där "långt över 50 procenten" hör jag...
  • Anonym (MarkusS)

Ja, det känns så just nu.
    Träffade en tjej i somras, blev första flickvännen.
    Hon har varit otrogen, så jag bröt.
    Varit en jobbig tid, och jag är bitter.
    Måtte Djävulen ta alla fruntimmer. 

Svar på tråden Är ALLA otrogna?