• Klunsan

WOOOW!!!! Kan inte fatta det!!!!! +++++++++++ för Klunsan idag!!!!

Jag vet inte om så många minns mej eftersom jag har varit borta ett tag härifrån... Jag har genomgått skilsmässa med en massa jobbiga saker i det och hunnit träffa en ny underbar man Vi har visserligen inte varit tillsammans så länge men vi vet att vi båda vill vara med varann livet ut Han är såååå himla underbar!!

Så idag så kom det ofattbara svaret jag så länge längtat efter och hoppats på: JAG ÄR GRAVID!!!!!!!!!!!!!!! Jag och min nya älskade ska ha barn!! Fattar nu, jag som kämpat med exet i snart ÅTTA år ska ÄNTLIGEN få bli mamma!!!! Det efterlängtade plusset kom som på beställning. Bildbevis finns i mitt galleri Jag kan inte fatta detta helt enkelt. JAG SKA BLI MAMMA!!!!!!!!!!

Jag är så glad så jag svävar som på rosa moln här Bara ler och fnittrar som bara den

• Svar på tråden WOOOW!!!! Kan inte fatta det!!!!! +++++++++++ för Klunsan idag!!!!
  • Sladdis

***GRATTIS***

Trumpeter och fanfarer för dig!!

• biomedbonus
    SÅ UNDERBARTGlad GRATTIS!!!!!!!!!
    BMB :biomamma med bonusbarn
  • HoneyBee

GRATTIS!! :D Och lycka till med allt!

• Klatermaja
    GRATTIS!! Lycka till med allt
    /Klatermaja
  • xena

Grattis! Har varit i exakt din sits, väntar bara på +:et med min nya underbara kille. Lycka till!!!

• Klunsan

Tack allihop
    Jag kan fortfarande inte fatta det... Allt är så himla overkligt.... Jag bara ler o småflinar hela tiden *fnitter*

Svar på tråden WOOOW!!!! Kan inte fatta det!!!!! +++++++++++ för Klunsan idag!!!!