Inlägg från: Anonym (På riktigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (På riktigt)

Folksam vill inte ersätta mig!?

Du har alltså skuldsatt din mormor genom att köpa mobiler i henens namn som hon sen kommer få sitta och betala tillbaka?! Låter jävligt korkat. Tvivlar på att din mormor vad med på detta. Köp inte saker du inte ha är råd med och verkligen inte mobiler med abonnemang på någon annans namn.

• Anonym (På riktigt)
    Anonym (q) skrev 2016-12-09 07:44:38 följande:

Jag förstår nog inte riktigt?

Du behövde pengar och då beställde du 4 st mobiler på abonnemang? Du tänkte sälja dessa mobiler och på nåt vis tjäna pengar på dem?

Om du inte blev godkänd genom kreditkontrollen gissar jag att du gjort konstiga affärer innan så då är det rätt taskigt att utnyttja mormor som antagligen inte riktigt förstår hur det funkar. 

Förstår även försäkringsbolaget, de har rätt så länge du inte kan bevisa något. Man ska givetvis aldrig köpa saker i nån annans namn. 
    Du får helt enkelt lära dig av detta.

Abonnemangen lär väl rulla så länge de inte går att säga upp eftersom personen som tog mobilerna givetvis skiter i det. 

Ja och den som får betala dessa abonnemang är ts stackars mormor. Så jävla ruttet av dig ts. Hur fan kan du göra så??
  • Anonym (På riktigt)
    Anonym (Kom igen) skrev 2016-12-09 07:38:21 följande:

Man får ju inte säga trrrro...så jag säger är du dum?! Hur hade du tänkt tjäna pengar på detta? Om du nu ändå betalar abonnemangen? Du måste få storyn mer trovärdig. Kom igen nu.

Ts tänkte sälja mobilerna för att få snabba pengar och sen låta mormor sitta och betala av 4 dyra abonnemang i 2 år. Ts är mao dum
    i hu**det.
  • Anonym (På riktigt)

Suck. Detta är bara så sjukt.

Svar på tråden Folksam vill inte ersätta mig!?