• Insanire

BF Umeå sommaren 2017

Hej!

Finns det några gravida där ut som bor i och runt Umeå och är beräknade under sommaren 2017?

Vore kul att prata med fler Umeåmammor. :) 

• Svar på tråden BF Umeå sommaren 2017
  • morK

Vi var nog i samma mammagrupp här sist också. Men då gick jag under annat nickname.

Teresiat skrev 2016-12-14 20:39:13 följande:

Hej! 28 år och föder vårt andra barn runt 1 maj. Kanske inte riktigt räknas som sommarbarn men är gärna med i tråden ändå :) vår förstfödde kommer vara just över 2 år när syskonet tittar ut.

Vart i umeå bor alla?

• Teresiat
    morK skrev 2016-12-15 20:43:51 följande:

Vi var nog i samma mammagrupp här sist också. Men då gick jag under annat nickname.

Säkert, är dålig på att minnas användarnamn här på fl :)
  • morK
    Teresiat skrev 2016-12-15 20:53:16 följande:
    Säkert, är dålig på att minnas användarnamn här på fl :)
    Vi kan ta det lite senare när det börjar vara officiellt för alla inblandade. :)
  • Mulelen

Åh vad kul! Jag bor också i Umeå. Är i v 12. Har inga barn sedan innan och är 31 år.

• morK

Grattis! Välkommen!

Mulelen skrev 2016-12-15 21:12:27 följande:

Åh vad kul! Jag bor också i Umeå. Är i v 12. Har inga barn sedan innan och är 31 år.

• Teresiat
    morK skrev 2016-12-15 21:05:02 följande:

Vi kan ta det lite senare när det börjar vara officiellt för alla inblandade. :)

Förstår :) denna gång väntade vi ganska länge innan vi gick ut med graviditeten på jobbet å så. Men efter v 20 var det svårt att dölja så nu vet de flesta.
  • Clefairy

Skulle också gärna vara med i en grupp på Facebook, nu när det är så nytt är jag lite nojig med att lägga upp info offentligt ;)

• Mulelen
    Clefairy skrev 2016-12-16 16:17:58 följande:

Skulle också gärna vara med i en grupp på Facebook, nu när det är så nytt är jag lite nojig med att lägga upp info offentligt ;)

Ja jag är superhemlig och vill inget avslöja förrän halva tiden gått minst. Gruppen skulle i så fall vara osynlig för andra tänkte jag.
  • morK

En god idè. Tycker dock att vi ska vänta ett tag. Sist då Teresiat och jag fick barn blev vår grupp typ 50-60 personer stor efter ett tag. Det kan lätt bli så att någon bjuder in någon annan som man inte ville skulle veta ännu.

Mulelen skrev 2016-12-16 16:57:29 följande:

Ja jag är superhemlig och vill inget avslöja förrän halva tiden gått minst. Gruppen skulle i så fall vara osynlig för andra tänkte jag.

Svar på tråden BF Umeå sommaren 2017