BF Umeå sommaren 2017
Hej!
Finns det några gravida där ut som bor i och runt Umeå och är beräknade under sommaren 2017?
Vore kul att prata med fler Umeåmammor. :)
Hej!
Finns det några gravida där ut som bor i och runt Umeå och är beräknade under sommaren 2017?
Vore kul att prata med fler Umeåmammor. :)
Vi var nog i samma mammagrupp här sist också. Men då gick jag under annat nickname.
Hej! 28 år och föder vårt andra barn runt 1 maj. Kanske inte riktigt räknas som sommarbarn men är gärna med i tråden ändå :) vår förstfödde kommer vara just över 2 år när syskonet tittar ut.
Vart i umeå bor alla?
Vi var nog i samma mammagrupp här sist också. Men då gick jag under annat nickname.
Åh vad kul! Jag bor också i Umeå. Är i v 12. Har inga barn sedan innan och är 31 år.
Grattis! Välkommen!
Åh vad kul! Jag bor också i Umeå. Är i v 12. Har inga barn sedan innan och är 31 år.
Vi kan ta det lite senare när det börjar vara officiellt för alla inblandade. :)
Kan vi inte starta en facebookgrupp eller hänger ni hellre här?
Skulle också gärna vara med i en grupp på Facebook, nu när det är så nytt är jag lite nojig med att lägga upp info offentligt ;)
Skulle också gärna vara med i en grupp på Facebook, nu när det är så nytt är jag lite nojig med att lägga upp info offentligt ;)
En god idè. Tycker dock att vi ska vänta ett tag. Sist då Teresiat och jag fick barn blev vår grupp typ 50-60 personer stor efter ett tag. Det kan lätt bli så att någon bjuder in någon annan som man inte ville skulle veta ännu.
Ja jag är superhemlig och vill inget avslöja förrän halva tiden gått minst. Gruppen skulle i så fall vara osynlig för andra tänkte jag.