• Angeleyez

BF 15-31 AUG 2017

Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??

• Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017
  • anonymis3ns

Hej på er! Jag har precis gått in i v.6 (har ett ma i bagaget, så är lite orolig att jag inte känner mig tillräckligt gravid). Jag har haft lite ömma bröst på sidan upp mot armhålan, men inte så mycket längre dock. Mina bröstvårtor set lite annorlunda ut, lite större och lite mörkare och är lite ådriga.

Men sen hör man om alla som mår illa, har spända bröst osv och då känns det som att jag har för lite symtom. Vad har ni för symtom så här tidigt i graviditet?

• mariama
    anonymis3ns skrev 2016-12-26 09:14:38 följande:

Hej på er! Jag har precis gått in i v.6 (har ett ma i bagaget, så är lite orolig att jag inte känner mig tillräckligt gravid). Jag har haft lite ömma bröst på sidan upp mot armhålan, men inte så mycket längre dock. Mina bröstvårtor set lite annorlunda ut, lite större och lite mörkare och är lite ådriga.

Men sen hör man om alla som mår illa, har spända bröst osv och då känns det som att jag har för lite symtom. Vad har ni för symtom så här tidigt i graviditet?

Jag har inte heller så mycket symtom än (går in i vecka 6 imorgon), ömma bröstvårtor som kommer och går (blir så jäkla orolig av det), trött och har haft huvudvärk men det är borta nu. Lite svagt illamående och yrsel om jag blir för hungrig. Mitt illamående på riktigt startade dock inte förrän runt vecka 7 med sonen så försöker att inte hetsa upp mig men det är så SVÅRT! :/ men jag tror det kommer för oss med <3
  • BergOchDalbanan1985
    anonymis3ns skrev 2016-12-26 09:14:38 följande:

Hej, mina symptom kom när jag gick in v7. Nu är jag otroligt trött samt illamående.

Så njut medan du mår bra :) förstår oron dock, vilken vecka fick du missfall i?
  • anonymis3ns
    BergOchDalbanan1985 skrev 2016-12-26 16:56:19 följande:

Hej, mina symptom kom när jag gick in v7. Nu är jag otroligt trött samt illamående.

Tack för peppen! :) Vet att det är vanligt att inte ha symtom, men på nåt sätt känns det bättre att ha så att man känner att man är gravid.

Jag fick mitt ma konstaterat i v.9(men hinnsäcken var tom så bebis dog förmodligen redan i v.5)

Vågar liksom inte glädja mig än!
  • Sugarpie

Någon fler med BF augusti?

Vi har runt 20 augusti.

Jag mår tjyvens. Illamåendet gör mig ledsen å jag vill bara sova för att slippa känna.. Är mitt 4 barn.

• anonymis3ns
    BergOchDalbanan1985 skrev 2016-12-26 16:56:19 följande:

Vilken vecka är du i nu btw?
  • Rebecka92

Hej! Jag plussade idag och är så glad. Är 24 år och första barnet. Är i vecka 5 (4+3) och har beräknad förlossning 31 aug 2017. Har molvärk och ömma bröst, hittills. Grattis till alla oss som plussat :)

• BergOchDalbanan1985
    anonymis3ns skrev 2016-12-26 19:32:39 följande:

Vilken vecka är du i nu btw?

Jag är i v7 nu, v8 på torsdag.

Är helt sänkt, känner mig typ sjuk nu, jag som längtat efter symtom ångrar mig nu ;)

Ska man känna så? Hur mådde du förra gången, hann du få symtom?
  • anonymis3ns
    BergOchDalbanan1985 skrev 2016-12-26 22:40:13 följande:

Jag är i v7 nu, v8 på torsdag.

Är helt sänkt, känner mig typ sjuk nu, jag som längtat efter symtom ångrar mig nu ;)

Ska man känna så? Hur mådde du förra gången, hann du få symtom?

Man får väl äta upp att man önskat sig symtom. ;) Jag vet inte vad man ska känna. Hann inte få några symtom förra gången, så jag har liksom inte så mycket att jämföra med. Jag kanske får äta upp det, men önskar mig mer symtom så att det känns mer verkligt. Har du bokat in nåt ul?
  • anonymis3ns
    mariama skrev 2016-12-26 11:15:14 följande:

Jag har inte heller så mycket symtom än (går in i vecka 6 imorgon), ömma bröstvårtor som kommer och går (blir så jäkla orolig av det), trött och har haft huvudvärk men det är borta nu. Lite svagt illamående och yrsel om jag blir för hungrig. Mitt illamående på riktigt startade dock inte förrän runt vecka 7 med sonen så försöker att inte hetsa upp mig men det är så SVÅRT! :/ men jag tror det kommer för oss med <3

Jag har inga ömma bröstvårtor - lite lite ömma bröst(men inte så som vissa beskriver det - att de knappt kan ha bh, mina är bara ömma om man klämmer på dem! Bröstvårtorna har nog däremot förändrats litegrann. Jag hoppas du har rätt! :) har du bokat in tidigt ul?
Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017