BF 15-31 AUG 2017
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Hej på er! Jag har precis gått in i v.6 (har ett ma i bagaget, så är lite orolig att jag inte känner mig tillräckligt gravid). Jag har haft lite ömma bröst på sidan upp mot armhålan, men inte så mycket längre dock. Mina bröstvårtor set lite annorlunda ut, lite större och lite mörkare och är lite ådriga.
Men sen hör man om alla som mår illa, har spända bröst osv och då känns det som att jag har för lite symtom. Vad har ni för symtom så här tidigt i graviditet?
Hej på er! Jag har precis gått in i v.6 (har ett ma i bagaget, så är lite orolig att jag inte känner mig tillräckligt gravid). Jag har haft lite ömma bröst på sidan upp mot armhålan, men inte så mycket längre dock. Mina bröstvårtor set lite annorlunda ut, lite större och lite mörkare och är lite ådriga.
Men sen hör man om alla som mår illa, har spända bröst osv och då känns det som att jag har för lite symtom. Vad har ni för symtom så här tidigt i graviditet?
Hej, mina symptom kom när jag gick in v7. Nu är jag otroligt trött samt illamående.
Så njut medan du mår bra :) förstår oron dock, vilken vecka fick du missfall i?
Någon fler med BF augusti?
Vi har runt 20 augusti.
Jag mår tjyvens. Illamåendet gör mig ledsen å jag vill bara sova för att slippa känna.. Är mitt 4 barn.
Hej, mina symptom kom när jag gick in v7. Nu är jag otroligt trött samt illamående.
Så njut medan du mår bra :) förstår oron dock, vilken vecka fick du missfall i?
Hej! Jag plussade idag och är så glad. Är 24 år och första barnet. Är i vecka 5 (4+3) och har beräknad förlossning 31 aug 2017. Har molvärk och ömma bröst, hittills. Grattis till alla oss som plussat :)
Vilken vecka är du i nu btw?
Jag är i v7 nu, v8 på torsdag.
Är helt sänkt, känner mig typ sjuk nu, jag som längtat efter symtom ångrar mig nu ;)
Ska man känna så? Hur mådde du förra gången, hann du få symtom?
Jag har inte heller så mycket symtom än (går in i vecka 6 imorgon), ömma bröstvårtor som kommer och går (blir så jäkla orolig av det), trött och har haft huvudvärk men det är borta nu. Lite svagt illamående och yrsel om jag blir för hungrig. Mitt illamående på riktigt startade dock inte förrän runt vecka 7 med sonen så försöker att inte hetsa upp mig men det är så SVÅRT! :/ men jag tror det kommer för oss med <3