• Ammyloulou

Vi med BIM 23-25 dec!

Hej Alla!

Gjorde en lite snävare BIM-tråd för oss med BIM mellan 23-25 december. De blir snabbt så fullt i de andra trådarna så därför tänkte jag att det vore roligt att hänga ihop ett litet mindre gäng. Jag är rätt säker på att jag hade ÄL i helgen och vi har kuttrat på ordentligt hehe! BIM är på julafton, snacka om drömmen att få lägga ett CB digital med veckoindikator i en liten julklapp till sambon. Jag är 28 år och sambon 30 år och det här är vårt allra första försök. HOPPAS HOPPAS! vill ha massor av symtom nuuuuu. 

• Svar på tråden Vi med BIM 23-25 dec!
  • Emlin

Hej! Jag har antagligen BIM 23/12! Hade ju varit så kul att få slå in ett positivt test haha! Vi är på femte försöket på första barnet. Ni?

• Rosenblad

Har BIM den 23e December. Är på försök hmm.. 15 tror jag. Första barnet. Vore en DRÖM att få fira jul och veta att man har en liten i magen <3

• Rosenknoppen87

Jag har BIM 23 december! Andra försöket andra barnet :). Har dock inte haft så tydliga ÄL flytningar som förra cykeln så jag vet inte riktigt om jag ens vågar hoppas!

• Ammyloulou
    Emlin skrev 2016-12-11 19:28:40 följande:

Hej! Jag har antagligen BIM 23/12! Hade ju varit så kul att få slå in ett positivt test haha! Vi är på femte försöket på första barnet. Ni?

Vad roligt! Då har du bim en dag före mig. Håller tummarna för er! Det här blir vår första! Allt känns så nytt trots att jag tjatat på sambon i flera år. Är dock inte allt för hoppfull, känns ju inte troligt att få träff på första försöket även om det skulle vara en dröm. Vi ska bort innan jul men jag har laddat upp med testa tidigt-stickor som ska packas ner i väskan :)
  • Ammyloulou
    Rosenblad skrev 2016-12-11 19:30:49 följande:

Har BIM den 23e December. Är på försök hmm.. 15 tror jag. Första barnet. Vore en DRÖM att få fira jul och veta att man har en liten i magen <3

Vi håller tummar och tår på att vi får världens bästa julklapp! Kan inte föreställa mig något mer magiskt än att sitta vid granen i veta att det bor en liten där inne i magen.
  • Ammyloulou
    Rosenknoppen87 skrev 2016-12-11 21:00:35 följande:

Jag har BIM 23 december! Andra försöket andra barnet :). Har dock inte haft så tydliga ÄL flytningar som förra cykeln så jag vet inte riktigt om jag ens vågar hoppas!

Hoppas tycker jag alltid att man har råd med! Jag hoppas även om det känns för bra för att vara sant att det skulle ta sig på första försöket :)
  • Sally8585

Hej! BIM runt de dagarna här! ÄL idag faktiskt. Så vi ligger på och hoppas på ett plus på julafton! 4:e barnet här. Andra barnet tillsammans :) Jag är 31 och sambon 28.

• Ammyloulou
    Sally8585 skrev 2016-12-11 21:35:57 följande:

Hej! BIM runt de dagarna här! ÄL idag faktiskt. Så vi ligger på och hoppas på ett plus på julafton! 4:e barnet här. Andra barnet tillsammans :) Jag är 31 och sambon 28.

Ååh vad spännande! Hoppas ni får ett plus i julklappen! Får man fråga hur många försök det tagit för dig tidigare? :)
  • Ammyloulou
    Ammyloulou skrev 2016-12-11 21:39:10 följande:

Ååh vad spännande! Hoppas ni får ett plus i julklappen! Får man fråga hur många försök det tagit för dig tidigare? :)

Tänkte på dina andra graviditeter :)
Svar på tråden Vi med BIM 23-25 dec!