Inlägg från: anna7607 |Visa alla inlägg
  • anna7607

Vi som vill ha nr 3, 2017 :)

Hoppar in här jag med. Jobbar på en trea en riktig sladdlis. Dottern blir 15 & grabben blir 20 nästa år. Precis fyllt 40 haft två mf. Bim-2 olidligt :)

• anna7607
    Linda2barnsmamma skrev 2016-12-15 17:56:18 följande:

De gör du rätt i !

Ja verkligen en sladdis där ;) mina är ju 5 o 7 så inte alltför länge sen :)

Ja min dotter har tjatat om syskon sen hon va fem så jag hoppas vi lyckas. Försök nr 19 & 2 mf. Än ger jag inte upp haha
  • anna7607
    Linda2barnsmamma skrev 2016-12-15 18:35:06 följande:

Haha jaså. Ja då e de bäst o lyda mina önskar sig en lillebror.. men ja , de kanske inte går att uppfylla riktigt ..

Nej men det är bara att ligga i.. ;) vi håller tummarna för eran tur.. :)

Tack här diskuterar ungarna såhär

Dottern... jag vill ha en lillasyster

Sonen... får jag en till jobbig lillasyster åker hon i ån

Dottern... öh mamma jag vill nog ha en lillebror

Hahaha så fick bröd än bestämma asg
  • anna7607

Ja med så stora ungar är humorn på en helt annan nivå. Jag får skratta ofta och mycket haha

• anna7607
    Linda2barnsmamma skrev 2016-12-15 20:06:34 följande:

Haha det kan ja tänka mig. .

Mina kommer mest med underliga men gulliga synpunkter .. som om man kan lämna tillbaka en bebis , varför maten inte är gratis då det finns familjer som inte har pengar , varför dom som skickar räkningarna inte kan betala dom själva osv.. haha

Varje dag får man något att skratta åt ;)

Saknar ändå den där bebiskänslan , mina (trots att dom inte är så gamla) så vill som inte ligga bredvid mig jämt o gosa utan nää dom ska leka med kompisar eller bygga en koja , o där får ja aldrig vara med

Jag e tacksam att dottern fortfarande kramas och säger att hon älskar mig. Grabben retas mest och kommer med helgalna kommentarer. Mina två bonusbarn vill iaf ha närhet kryper upp bredvid och ligger med huvudet i knät. Dom ör 7&9. Varje ålder har sin tjusning. Min dotter kan jag garva ihjäl mig åt. Men jag är så galet bebis sugen och min man vill ha flera men jag tycker att en räcker. Svårt nog att få en hahaha
Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)