Inlägg från: 13axdal13 |Visa alla inlägg
  • 13axdal13

Vi som vill ha nr 3, 2017 :)

hej Jag hoppar gärna in här.. 

Vi har två döttrar födda Mars -09 & Januari -12 

jag har gått i tanken om en trea länge men har sakta med säkert fått smyga in tanken hos sambon.. :P 

Töserna hemma säger ofta att de önskar sig en lillebror.. vi har försökt i 2 månader nu.. börjar bli nervös över att det inte går.. Med de andra två gick det på första försöket. Men det tar sig säkert snart.. Hoppas det iaf.. Nu är vi i läget att vi väntar på ägglossning om några dagar.. 

• 13axdal13

oj vad myckets det skrivit.. 

nu är ägglossningstiden över för mig.. Bara att vänta nu.. 

Det var någon här uppe som undrade hur vi känner av ägglossningen.. Jag känner av min så tydligt. Dagen innan får jag menssmärta och stickningar runt höfterna. Sen på ägglossningsdagen får jag rikliga flytningar, knappt så jag kan torka mig torr efter toabesök. Så för mig är det svårt att missa.. och allt ofta stämmer det med min menskoll app. 

Jag hatar verkligen denna väntan.. men nu är det som tur är massor som händer i mitt liv så hoppas på att dagarna går fort.. 

• 13axdal13

har 4a dagar tills mensen troligtvis kommer igen.. :( Känner mig sjukt PMSig.. blir irriterad typ på allt... så ställer mig nog in på att det inte blir nått + denna månaden heller.. 

• 13axdal13
    AnneLine skrev 2017-01-16 07:54:21 följande:
    Hej!

Ingen mens. Testade idag. Minus :/ så vet inte vad som händer. Får vänta och se.
    ibland kan ju hcg nivån vara för liten så det inte regitreras. så ett litet hopp finns ju fortfarande.. :) Håller tummarna.. 
  • 13axdal13
    JeNnZz89 skrev 2017-01-18 16:00:46 följande:

Vart ett svagt pluss i måndags (Bim 20/1)

Ägglossningen var några dagar senare än beräknat

Blir nog mensen sen å men idag torka ja rosa på papperet :/

Antingen är den mensen som är på väg

Kan kanske vara en Nidis? Är ungefär 1vecka efter ägglossning

Hoppas tanten ej kommer !

jag hoppas att det är nidis för din skull.. har du tagit något nytt test har ju gått två dagar till nu så är du gravid så lär ju hcg nivån ökat lite iaf.. Jag hade aldrig klarat att inte testa typ varje dag om jag fått ett svagt svargt + 

håller tummarna för dig.. 
  • 13axdal13

idag kom mins mens.. alltid lika tråkigt.. och idag kom den pang bom med smärtor och allt..  :( 

• 13axdal13

jag hade ägglossning för några dagar sen men fick jättehög feber och lunginflamation så jag orkade inte ha sex.. :( känns så tråkigt att missa en månad :( 

håller tummarna för er som har bim snart.. 

• 13axdal13

grattis till er som plussat.. 

Idag väntas mensen komma för mig. hoppas den kommer snart med tanke på att jag var så sjuk vid ÄL. 

vid kommande ÄL är sista chansen för mig att få bebis i 2017 om jag räknat rätt. och lyckas vi inte nu så tror jag att jag tar en paus. Blir så stressad av detta.. 

Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)