• jhk88

Vi som vill ha nr 3, 2017 :)

Heeej!

Hoppar in här :)

Är 28 år och har två barn som är 4 och 6 år. Har längtat efter en liten trea i tre år men väntat för att jag ska bli klar med mina studier. Nu är jag äntligen klar med mina studier den 19/1! Så nu är vi på första försöket :)

• jhk88
    Grodan1234 skrev 2017-01-09 14:32:53 följande:

För övrigt är mina symptom med mensvärk/ägglossning? Över. Känns skönt att inte ha ont men nu börjar dagarna fram till bim. Tänkte faktiskt testa redan på söndag med stor risk att det inte visar ett skit ;)

Hur ligger ni andra till?

Några som ska börja testa snart?

Min ägglossning var i fredags så nu är det nedräkning tills den 21-24 januari... Försöker att inte hoppas för mycket då det är första försöket nu denna månad, men det är sååå svårt att inte hoppas. Kommer testa mig tidigast den 21/1, på min födelsedag :)
  • jhk88
    Green87 skrev 2017-01-11 22:56:17 följande:

Hej igen! Har inte varit inne på länge:

Men nu är mensen över och vi har nu börjar försöka igen.

Enligt min app ska jag ha ägglossning den 16/1 så är bara och mysa på nu:)

Hur går det för er andra?

Kram på er=)

Heeej!

Hoppas det tar sig den här månaden <3 Jag håller tummarna!

Jag är på ÄL+5 och har vad jag tror inbillningssymton. Har sjukt ömma bröst och molvärk... Kommer testa mig tidigast den 21/1.

Kram!
  • jhk88
    JeNnZz89 skrev 2017-01-17 06:25:50 följande:

Testade igår kunde ej låta bli (-4 bim)

Svagt svagt pluss

Hoppas det verkligen blir starkare efter fredag

8:e försöket

Grattis!! <3 Hoppas att det är starkare på fredag! :)
  • jhk88

Testade blankt idag :( Är på dag 30 i cykeln. Har allt mellan 30-33 dagars cykel, kan det vara så att jag testat för tidigt? :/

• jhk88
    HoppasPåEnTill skrev 2017-02-05 11:54:59 följande:

Där kom mensen. Försök 5= misslyckat.

Åh vad tråkigt :(
  • jhk88

Hjälp, tack!

Jag hade förmodad ÄL igår med värk under hela dagen och på kvällen avtog det. Så är rätt säker på att ÄL var igår. Vi hade avbrutet sex på torsdagen, fullbordat sex natten till lördagen, avbrutet sex natten till söndag och idag hade vi fullbordat sex.

Finns det någon chans att det skulle kunna ta sig?

• jhk88
    yennie84 skrev 2017-02-09 15:35:18 följande:

Testade CB early. Vad tror ni?

Tycker mig kunna ana ett streck, hoppas det blir starkare <3
  • jhk88

Molvärk i vänster äggstock plus en värmande känsla hade jag igår på ÄL+4. Har känt liknande idag också. Säkert ett skenissymtom men ändå, man analyserar allt som man känner :/

• jhk88
    yennie84 skrev 2017-02-10 16:43:39 följande:

Bilden kom ej med visst syns ett streck i stora rutan?

Jaaa! Jag ser det!! Stort stort grattis!!! <3
  • jhk88

Nu har jag haft molvärk i en vecka mer eller mindre konstant. Tycker brösten ömmar, gjorde rätt ont att ligga på höger bröst inatt. Men brösten kändes liknande förra månaden såatte får se... Är på ÄL+7. Hatar att man analyserar allt man känner!

• jhk88
    yennie84 skrev 2017-02-13 05:33:48 följande:

Om detta stämmer så kommer nummer 3 i okt/nov. Wehoooooo

Grattis!! <3
  • jhk88
    Swn skrev 2017-02-19 20:38:27 följande:

Hejsan! Vi har varit tveksamma till en 3a men nu börjar vi undra om vi verkligen är klara med barn. Vi tänker att är det meningen så kommer den lilla till oss <3 hoppas det är ok att jag hoppar in här?! Fick detta resultat på ÄL-testet idag så nu kör vi :)

Välkommen hit!! Åh då får ni ligga på nu då!! <3 :D
  • jhk88

Hej alla!

Här kom mensen igår, två dagar innan BIM enligt mensappen... Så det blir ett tredje försök här. Känns sådär men vad ska man göra. Så hoppas innerligt på bättre lycka nästa månad :) BIM 24/2 enligt appen, enligt mig den 21-23/2 ;)

• jhk88
    Linda2barnsmamma skrev 2017-02-23 07:16:43 följande:

Ja väntat fortfarande på ägglossning eller mens.. ca 17 veckor sen ja sluta med sprutan och ja har sååå Jädrans ont i hela nedre regionen ... och mina äggledare dödar mig i mellan åt... ja ja , det är bara att vänta ska ringa gyn nästa vecka o be henne kolla om det är nått på g.. hehe. Hur går de för alla andra ?

Hoppas att ÄL eller mensen kommer snart! <3

Här kom mensen två dagar tidigt denna månad efter en del symtom som kunde vara graviditet men det var ju bara pms :( Så nu inväntas det att mensen ska ta slut så att vi kan påbörja försök 3...
  • jhk88
    Linda2barnsmamma skrev 2017-02-25 07:16:50 följande:

Men hade du några barn sen innan ? :)

Antar att du är född -88 via ditt nick? Kul att det är några jämnåriga

Hops kroppen din kommer igång och att sjukdomskänslan försvinner :)

Jag har två barn sedan innan som är 4 och 6 år :) Jag är född -88 ja :) Du då?
  • jhk88
    JeNnZz89 skrev 2017-03-14 08:18:52 följande:

Hjälp är detta positivt Lr drömmer jag

Bim+2

littlepixiegrl skrev 2017-03-14 11:01:17 följande:

t

Citerar mig själv, men jag måste ju uppdatera!

Mensen kom aldrig, utan det blev ett väldigt överraskande plus 1/3 istället!

Stort Grattis till er båda!! <3
  • jhk88

Jag plussade äntligen i förrgår <3 Som jag längtat efter att skaffa en liten trea!! <3 Nu hoppas vi att detta går vägen <3 Säää lycklig!!! :D

• jhk88
    Milou3 skrev 2017-03-25 10:21:02 följande:

Stort grattis!!

Taaaack!! <3
    Linda2barnsmamma skrev 2017-03-25 13:49:04 följande:

Grattis grattis <3

Taaack!! <3
  • jhk88

Hej!

Det blir ingen novemberbebis för oss :( Fick missfall i fredags. Är så otroligt nedstämd och jag önskar så att jag blir gravid direkt utan mens mellan. Jag vill inte vänta längre. Jag har haft denna otroligt starka längtan i nästan fyra år och när jag väl får det där efterlängtade plusset, då ska jag gå och få missfall. Är sååå fruktansvärt arg på min kropp! Aldrig fått missfall tidigare och så får jag det nu :( Trodde att jag sörjt färdigt det här igår men idag känns det otroligt tungt igen :(

Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)