Inlägg från: AnneLine |Visa alla inlägg
  • AnneLine

Vi som vill ha nr 3, 2017 :)

Hoppar in här!

29 år och två fina tjejer på snart 6 & 8 år!

Dem vill gärna ha lillasyster/bror och vi vill oxå ha en liten till :)

Försökt i ca 4 månader eller snarar 4 försök för min mens är väldigt oregelbunden.

BIM 14/1 och dag 25 så håller tummarna. Små grav symptom de senaste dagarna men kan lika gärna vara mens på g eller skengravid :/

♥ Thea 090320 Mikaela 110201 ♥
  • AnneLine

Tack Linda :) 

Grodan1234 skrev 2017-01-06 22:11:09 följande:
    Välkommen!

Är också 29, fast mina barn är 7 och 12 :)

Här är det äldsta som vill ha syskon den mindre är inte lika entusiastisk alla ggr det kommer på tal.

Då håller vi tummarna! När tänkte du testa?
    Åh vad spännande :)
    Jag tänkte vänta till nästa vecka med att testa även om jag är väldigt sugen redan nu.. Men är nog lite för tidigt, eller? 

Du då?
  • AnneLine
    Grodan1234 skrev 2017-01-07 19:59:34 följande:
    Hade ägglossning igår/förrgår tror jag :/

Så jag tänkte testa runt 15 tror jag? Vi har bara lyckats få till det 1 gång satt risken att de tog sig känns minimal :(

När hade du ägglossning?

Sist testa jag positivt på bim -5 med predictor? Tror jag det hette :)
    Okej. Enligt min app så hade jag ägglossning på nyårsafton. Vi hade sex någon dag innan det så kan ju vara att vi fick till det men är ju inte alls säkert :/ 

Så om inte mensen kommer på lördag om en vecka väntar jag nog ändå med att testa till måndagen.. Trött på att få minus.. 
    Men man är ju så nyfiken på om det är eller inte.. 
    Med mina andra graviditeter har jag testat BIM+14 för jag tänkte inte så mycket på det. Iaf inte med den förra. Hon var inte planerad.. Alltid "värre" när man planerar. 
  • AnneLine

Hej på er!

Jag är idag på BIM + 0 än så länge inge mens.

Känner mig bullrig i magen och ont i nedre delen av magen. Haft det i va 1 vecka om inte mer nu. Känner det mest när jag hostar eller ska resa mig upp.

Brösten ömmar lite oregelbundet ;)

Även en del ont i ländryggen

Vad tror ni tjejer ?

Ska testa imorgon eller måndag tänkte jag :)

• AnneLine
    Grodan1234 skrev 2017-01-15 20:34:08 följande:

Hur gick det för dig??

Hej!

Ingen mens. Testade idag. Minus :/ så vet inte vad som händer. Får vänta och se.
  • AnneLine
    13axdal13 skrev 2017-01-16 09:05:36 följande:

har 4a dagar tills mensen troligtvis kommer igen.. :( Känner mig sjukt PMSig.. blir irriterad typ på allt... så ställer mig nog in på att det inte blir nått + denna månaden heller.. 

Känner liknande. Men min app har alltid rätt. Mensen är precis. Även om jag har oregelbunden så kommer den alltid på rätt dag.

Men inte idag :/
  • AnneLine
    13axdal13 skrev 2017-01-17 06:19:37 följande:

ibland kan ju hcg nivån vara för liten så det inte regitreras. så ett litet hopp finns ju fortfarande.. :) Håller tummarna.. 

Ingen mens idag heller.

Inga test kvar hemma.

Testar imorgon eller fredag igen. Mina förra graviditeter har jag testat 2 veckor efter BIM.
  • AnneLine
    emizz skrev 2017-01-19 11:18:17 följande:

Hej

Menar du att du inte plussade förrän två veckor efter trots flera test eller att du väntade tills två veckor efter BIM inna du testade?

Förlåt om det låter komplicerat :P

Att jag väntade 2 veckor efter BIM de förra gångerna för jag inte trodde jag var gravid.

Så jag vet ju inget annat.

Men nu känns det som så fort vi försöker mer så blir det bara massa minus.

Skengravid typ.

Men nu är det säkert bara mensen som är sen.

Ikväll kom lite brunt på pappret. Så mensen kommer nog snart :/

Ursäkta bitter men vill så gärna ha liten i magen nu..
  • AnneLine
    13axdal13 skrev 2017-01-20 17:17:05 följande:

idag kom mins mens.. alltid lika tråkigt.. och idag kom den pang bom med smärtor och allt..  :( 

Tråkigt :/ Känner samma och misstänker att min är på väg. Menssmärtor och röd/rosa flytningar.. 
  • AnneLine

Hej alla! Varit lite off. Blev så tje på allt efter att förra mensen kom. Så gett upp lite. Ska till gyn den 20/2 och kolla hur allt står till eftersom min mens är så oregelbunden. Även om jag kan få pergotime som jag hade med min första.

Så får vi se efter det.

Hoppas det går bra för er andra :)

• AnneLine

Hej igen alla och grattis till er som plussat! Så kul!

Kul att se positiva äl-test oxå. Än så länge inget hos mig.

I måndags var jag hos gyn. Fick lämna blod till hormon provet och inväntar svar på dem.

Om allt var bra så skulle vi få hjälpa med tabletter för att få mer action på ägglossningen.

Är nu på dag 33 och har små bruna flytningar. Enligt min app hade jag äl dag 31. Använder NC :)

Någon mer här med oregelbunden mens?

• AnneLine

Grattis till plussen! :)

Jag fick antagligen ett missfall 6/3 och väntar på stt mensen ska komma.

jag var hos gyn och lämnade blodprov den 20/2 och efter detta konstaterade stt jag hade ingen ägglossning eller mycket oregelbunden och även därför min mens är så orelbunden. Misstänker i samband med proven att jag har PCOS. Fick recept på tabletter som hjälper til med ägglossning men har inte hämtat ut dem än.

Någon med MF som vet ungefär när mensen kommer eller är i liknade situation ?

Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)