• emizz

Vi som vill ha nr 3, 2017 :)

Heej alla

Hoppar in här :)

Har två barn som är 5 och 8 år och nu vill vi ha fler :) har haft p-spruta sedan sista barnet och tog den sista i februari 2016...sen va det en eeeeevviiig väntan men i november så kom det äntligen blödningar tjoho nu får vi försöka...höll på med ägglossningstest och tyckte det fungerade bra och efter ägglossning hade jag jävulska grav symptom med inget plus :( kroppen som spelade mig ett spratt försökte sluta tänka på det men det går inte....hade äl igen den 1:e enligt min app och jag kunde riktigt känna det....men så äl+5 kom det blödning som fortsatt :( misstänker att det inte blivit nu heller....kroppen är nog ur balans och det kommer ta ett tag innan regelbunden cykel men jobbigt när man vill så mycket.

Ursäkta långt inlägg men va bara tvungen att skriva av mig :)

• emizz
    Linda2barnsmamma skrev 2017-01-08 20:40:19 följande:

Hej o välkommen :)

Så kul. Mina flickor är 5 o 7 o nu vill vi ha nr 3..

Slutade med min spruta för snart 7 veckor sen.

Har blivit gravid ca 8 veckor efter avslut med sprutan båda graviditeterna men denna känns som den kommer ta längre tid...

Har under tiden nu får njursten och misstänkt bakre o främre framfall av slidväggarna.. så de känns lite sådär. .

Har inget bim att gå på o känner heller inte av när och om ja HaR ägglossning

Vi försöker inte effektivt utan just nu så är det , blir det så blir det :) lycka till .

Tack :) Vad kul att vi har barn så nära i ålder..

Usch vad tråkigt med framfall hoppas på det bästa för oss alla :)
  • emizz
    Grodan1234 skrev 2017-01-13 20:18:03 följande:

Nu blir jag galen! Har min app visat fel?!

Om min menscykeln är 27 dagar och min sista mens första dag var 22 december så är jag enligt en annan kalender på bim -4 och inte bim -8

Snälla kan nån hjälpa mig.

Har inget test hemma. Plussade sist på bim -4 med ett predictor test! Apoteket öppnar 10 imorgon och vi åker iväg 09:30 för att hälsa på vänner hela dagen.

Kommer bli galen :(

Tror mer på BIM-4 :) hade min sista 19:e och har BIM på måndag lycka till :)
  • emizz

Hej

Jag måste bara få skriva av mig lite....är på BM+4 idag och ingen mens i sikte, jag har sjukt dåligt humör och känner mig så trött.Innan BIM var jag illamående nästan varje dag och hade molvärk från och till men nu är allt borta igen, kanske varit skengravid? Har testat mig säkert hundra gånger känns det som men bara negativt...hade en blödning på ÄL+6 som varade i 4 dagar kan det vara ett MF jag har fått då? Mina flytningar har ökat så ibland känns det som ätt det är mensen som kommer men nej.

Försöker hålla humöret uppe men det är inte lätt....med mina andra barn har jag plussat precis innan BIM

Håller tummarna för alla :)

• emizz
    AnneLine skrev 2017-01-18 20:12:54 följande:
    Ingen mens idag heller.

Inga test kvar hemma.

Testar imorgon eller fredag igen. Mina förra graviditeter har jag testat 2 veckor efter BIM.

Hej

Menar du att du inte plussade förrän två veckor efter trots flera test eller att du väntade tills två veckor efter BIM inna du testade?

Förlåt om det låter komplicerat :P

• emizz

Halloj

Mensen kom 10 dagar sen?? men det är bara att ta nya tag Skrattande

Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)