Vi som vill ha nr 3, 2017 :)
Vet inte säkert när ÄL blir men har nog ÄL i morgon någon gång. Lägger man 14 dagar efter ÄL som BIM? I så fall blir BIM vid nyår.

Vet inte säkert när ÄL blir men har nog ÄL i morgon någon gång. Lägger man 14 dagar efter ÄL som BIM? I så fall blir BIM vid nyår.
Här är en till! Har en dotter på 9 år och en på 7mån:) precis fått tillbaka ägglossning efter graviditet så nu hoppas vi på en tredje!:)
Tack! Har ÄL nu i dagarna så här liggs det för fullt:) Jag är 32 och mannen 39
Hoppar in här jag med. Jobbar på en trea en riktig sladdlis. Dottern blir 15 & grabben blir 20 nästa år. Precis fyllt 40 haft två mf. Det gör
[quote=77221908][quote-nick]anna7607 skrev 2016-12-15 15:24:29 följande:[/quote-nick]Hoppar in här jag med. Jobbar på en trea en riktig sladdlis. Dottern blir 15 & grabben blir 20 nästa år. Precis fyllt 40 haft två mf. Bim-2 olidligt :)
Ja min dotter har tjatat om syskon sen hon va fem så jag hoppas vi lyckas. Försök nr 19 & 2 mf. Än ger jag inte upp haha
Tack här diskuterar ungarna såhär
Dottern... jag vill ha en lillasyster
Sonen... får jag en till jobbig lillasyster åker hon i ån
Dottern... öh mamma jag vill nog ha en lillebror
Hahaha så fick bröd än bestämma asg
Mina är 5,7 och 10. Dina?
Fick göra ett avbrytande för 2 mån och blöder ännu. Så bara väntar vi kan börja försöka igen.
Ja med så stora ungar är humorn på en helt annan nivå. Jag får skratta ofta och mycket haha
Jag e tacksam att dottern fortfarande kramas och säger att hon älskar mig. Grabben retas mest och kommer med helgalna kommentarer. Mina två bonusbarn vill iaf ha närhet kryper upp bredvid och ligger med huvudet i knät. Dom ör 7&9. Varje ålder har sin tjusning. Min dotter kan jag garva ihjäl mig åt. Men jag är så galet bebis sugen och min man vill ha flera men jag tycker att en räcker. Svårt nog att få en hahaha
Nu kanske jag kan vara med på riktigt. Enligt älsticka så har jag haft äl nu efter 10-11v blödning. Isåfall har jag bim 6/1.