Vi som vill ha nr 3, 2017 :)
Jag tror att det är 5 dagar sedan ÄL. Tycker att det är så himla jobbigt att vänta. Det finns inte något att göra för att öka chansen.
Jag tror att det är 5 dagar sedan ÄL. Tycker att det är så himla jobbigt att vänta. Det finns inte något att göra för att öka chansen.
Hehe ja det är en evig väntan även om jag själv inte har nått att vänta på iom att jag slutat med sprutan o inte vet när mensen kommer så läser jag alla som väntar ..
Ja sitter här och är nervös för alla andra
Alltså ursäkta frågan, men jag har ont i magen, känns som mensvärk, började igårkväll och sitter fortfarande i, enligt appen borde jag ha ägglossning imorgon eller lördag. Hur känns ägglossningen? Är det när ägget släpper man kan få ont eller innan?
Förstår mig inte alls på mensvärken just nu, rikliga flytningar men inte trådiga. Är det någon som kanske vet vad det är??
Är det någon här som registrerar cervix varje dag? Jag har jättesvårt att hitta de olika lägena, hårdhet och öppning. Tycker ni att ni fattat vad som är vad?
Försök 4 tog sig inte. Nu vidare mot försök 5, men pergotime och lite tillskott.
Kämpa.
Välkommen! :)
Vi längtar också efter en liten 2017
Väntar in bim som borde vara kring 19/20/21
Har en född 05
Och en född 09
Väntar på ÄL men den är försvunnen.
Väntar också på BIM. Bör vara 3-5/2. Tycker att det går kättesegt. Vill bara testa, men vill inte få negativt.
Testade idag. Kunde inte bli mer negativt
Där kom mensen. Försök 5= misslyckat.
Väntar på svar från en graviditetspanel jag tagit idag. Hoppas jag får svar om att det är idé att fortsätta.
De svar jag fått hittills ser bra ut:
Hjälp är detta positivt Lr drömmer jag
Bim+2
t
Citerar mig själv, men jag måste ju uppdatera!
Mensen kom aldrig, utan det blev ett väldigt överraskande plus 1/3 istället!
t
Citerar mig själv, men jag måste ju uppdatera!
Mensen kom aldrig, utan det blev ett väldigt överraskande plus 1/3 istället!