IVF 2017 - Malmö RMC-
Skönt att det ordnade sig med nedregleringen. Och bra att du frågade om två. Ger det dig inte större chanser utan snarare finns större risk för komplikationer för dig, då är det ju inte värt det. Men kan det öka chanserna så. Som sagt, jag hoppas vi får två den här gången. Men huvudsaken är ju att det lyckas. Såklart. Det ska det fan göra för oss båda nu!
Har du också dålig äggkvalitet? Hur många behandlingar hade ni gjort? Kram och lycka till!
Detta blir vårt tredje försök. Har fått ET med blactis första gången men det fäste inte. Försök nummer två gav dålig skörd och då visade sig också att sambon hade kassa spermier. Ca 2.5 miljoner mot första gången när han hade runt 50 har jag för mig att dom sa. Ingen förklaring på varför men denna gången blir det menopur istället för purugon samt icsi ifall spermierna är få igen. Inga till frysen någon gång men har förstått att det är få förunnat...
Var går ni nu någonstans? Har dom gjort någon förändring i er behandling mot föregående gånger?
Ja, jag håller verkligen tummarna för er också. Någon gång kommer det gå! Kram på dig!