IVF 2017 - Malmö RMC-
Hur gick VUL idag believe88? Och ÄP för dig Regnbågsdröm? Hoppas det har gått bra för er båda :)
Här är jag nervös inför morgondagen. Blir nog aldrig van..
Hur gick VUL idag believe88? Och ÄP för dig Regnbågsdröm? Hoppas det har gått bra för er båda :)
Här är jag nervös inför morgondagen. Blir nog aldrig van..
Jodå, det har gått bra. Tack som frågar <3 nu håller vi tummarna för att det här är bättre ägg än någonsin och att det är många befruktade och bra!
Du behöver inte vara nervös. Den nya läkaren är för övrigt skitbra. Så får du henne imorgon så är det inga problem Det kommer gå bra! Håller tummar för er!
Niaa.. hur gick det för dig idag?
Hej Hoppar gärna in här också!
Hoppas det kommer gå bra för er alla, håller tummarna för er!
Jag går på Menopur nu för första gången och kommer vara mitt andra IVFförsök. Har gjort ett IVF innan med Gonal F. Fick då ut 15 ägg, Fem befruktade, Alla dog innan insättning. Hoppas på att Menopur ger mig bättre kvalite på äggen.
Ska gå på mitt andra ultraljud imorgon för att kolla hur äggen växt sen i måndags. Hade bara tre ägg då på 10 mm så vi höjde dosen för att väcka flera ägg. Planerad äggutplock vecka 3..
Jodå, det har gått bra. Tack som frågar <3 nu håller vi tummarna för att det här är bättre ägg än någonsin och att det är många befruktade och bra!
Du behöver inte vara nervös. Den nya läkaren är för övrigt skitbra. Så får du henne imorgon så är det inga problem Det kommer gå bra! Håller tummar för er!
Sådär. Som jag alltid sagt så betyder det där antalet ut ingenting. Två befruktade har vi. Så jag är livrädd att vi inte ska komma till ET. Så ni alla får gärna be alla böner ni kan för oss. <3
Ja det var inte alls kul. Dom dog på dag 2. Har sju ägg nu som skall tas ut på måndag. Hoppas Menopur ger bättre kvalite. Kan bli vårt sista försök till bebisar då vi inte orkar längre.
Hoppar gärna in här med fick klartecken på att börja med Gonal F imorgon, korta protokollet och första försöket. VUL på onsdag. Så nervös men samtidigt spännande!!
Blev ingen insättning. Båda dog. Så nu bryter jag ihop. Var min sista chans.
Försvinner från familjeliv.
Kram och lycka till till er andra.
Rmc ringde för en stund sedan och av våra 8 ägg var 7 mogna och sex befruktades och ser fina ut idag.
Vi är inbokade på återföring av 2 st embryo imorgon MEN det kan vara så att embryologen som arbetar imorgon tycker att alla är så fina att vi väntar med återföring ytterligare någon dag för att kunna se vilka som har bäst chans att fortsätta utvecklas. Så ja vi får se, men känner mig lite försiktigt optimistisk :)