Träskvatten Äldre 15 Dec 19:35 17 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta kackerlackor Kackerlackor sägs vara de enda djur som överlever en atombomsexplosion... Du kanske skulle fundera på att flytta?
Träskvatten Äldre 15 Dec 19:57 #5 Återställ Anmäl Du ogillar detta Anonym (Kackerlackor!!) skrev 2016-12-15 19:49:50 följande:Om det bara fanns andra lägenheter att flytta till :( Men jag läste att det där med atombombsexplosion inte stämmer.Är det så? Då har jag lärt mig något nytt idag! Det låter som att det finns hopp alltså. Jag tycker verkligen synd om dig och har eg inget annat att komma med mer än att du har mina fulla sympatier. Hoppas att du får bukt med eländet snart!
Träskvatten Äldre 15 Dec 19:58 #6 Återställ Anmäl Du ogillar detta Träskvatten skrev 2016-12-15 19:57:07 följande:Är det så? Då har jag lärt mig något nytt idag! Det låter som att det finns hopp alltså. Jag tycker verkligen synd om dig och har eg inget annat att komma med mer än att du har mina fulla sympatier. Hoppas att du får bukt med eländet snart! Alltså, det där kan tolkas fel... Jag syftade på explosionerna och inget annat!
Träskvatten Äldre 15 Dec 21:42 #11 Återställ Anmäl Du ogillar detta sextiotalist skrev 2016-12-15 21:31:15 följande:Nix det är björndjuren som gör det. Googla på björndjur de är jättesötaVar det så det var! Tack! Tycker de är ashäftiga!