Inlägg från: tvåsmåunderverk |Visa alla inlägg
  • tvåsmåunderverk
    smulan5 skrev 2016-12-19 09:08:02 följande:
    Hej, hoppar över hit från bim december då mensen kom i lördags en dag för tidigt. Vi jobbar också på en 3:a. Plussade i augusti efter 7 månaders försök men fick mf i v10 i oktober. Hoppas verkligen att det inte tar lika lång tid denna gången. Nästa bim blir runt 15/1. Är det förresten ngn som funderat på rosenrot lr dylikt lr kanske tom provat tidigare?
    Aldrig testat rosenrot men läst många som blivit gravida tack vare det!
  • tvåsmåunderverk
    fms91 skrev 2016-12-19 12:50:37 följande:

Hej! Jag hänger gärna på här!

2:a barnet, 25år gammal! Var gravid under slutet av september/början av oktober men det slutade i MF så nu har jag väntat några mensomgångar och i helgen hade jag ÄL så BIM är runt 1-2 januari! Tänk att få inleda det nya året med ett +!

Beklagar missfallet! :( hur gammal är ditt barn? :) jag fyller 25 i april!
  • tvåsmåunderverk
    fms91 skrev 2016-12-19 20:58:55 följande:
    Tack! Det var tuffare än jag trodde faktiskt! Men nu är det nya tag :) Hon blir 5 snart :) å vad roligt! Men gisses vad du hunnit med mycket på så kort tid! Det är beundransvärt att vara så ung med flera barn! You go girl!
    Förstår det, hade missfall innan första barnen :/ fick tvillingar första gången, så har egentligen inte hunnit med så mycket som det låter ;) haha!
  • tvåsmåunderverk
    eg90 skrev 2016-12-20 23:44:26 följande:

Mensen kom ikväll.. Gråter

I april så har vi försökt i 2 år.

Har beställt Munkpeppar och Progestronkräm från graviditetskollen och hoppas att de ska ge någon hjälp.

:( har ni skaffat hjälp? Efter 1 år av aktivt försökt har man ju rätt till att få hjälp!
  • tvåsmåunderverk
    Lillafisfia skrev 2016-12-21 16:02:34 följande:

En fråga! Idag fick jag vad jag skulle kalla en brunaktig flytning, ganska ljus. Inte blödning alltså. Mer än en vanlig flytning men nu på eftermiddagen är det tillbaka till klar färg. ÄL är inte förens på mån-tisdag. Någon som vet vad det kan vara eller som haft liknande? Kan ju såklart bara vara kroppen som är random!

Låter som en mellanblödning :) och du är säker på att du inte har äl nu? För kan ju vara en älblödning!
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2016-12-28 12:16:28 följande:

Hoppar in här jag oxxå :) BIM 9 januari . Detta är vårt tredje försök. Håller tummarna för allihop för en plus månad!! :)

Har också BIM 9/1! :)
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2016-12-28 12:58:15 följande:

Å spännande tvåsmåunderverk :D Spännande dagar framåt nu :D Hur gör man när man svarar på ett inlägg istället för att skriva ett nytt som jag gör nu? Haha hittar ingen svar knapp!

Denna knapp :)

• tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2016-12-28 13:38:43 följande:
    Ja det gör det :/ Så irriterande med att ha den där molvärken kvar efter äl, den hade jag förra månaden också fram till mensen kom, men än så är den inte lika stark som sist i alla fall. Känner mig också "sjuk" i feber fast jag inte är det, kommer också efter äl. Jag blir tydligen väldigt "sjuk" av att försöka bli gravid haha.
    Haha så jobbigt! Är det första barnet? :)
Svar på tråden BIM Januari 2017