• polly82

BIM Januari 2017

Var så hoppfull denna månaden pga olika symptom och att mensen blev sen, men på BIM +2 kom den med besked kan jag säga. Fan.

Bara att ta nya tag, ÄL runt 14/1, BIM ca 28/1.

Nån mer i slutet av jan?

• polly82
    Prinsessan skrev 2017-01-04 13:11:54 följande:
    Samma!

ÄL 14/1 och BIM 27/1, följas åt?
    Ja det gör vi! Heja oss! :) Det blir vårt 5e försök med första barnet :)
  • polly82
    SBernin skrev 2017-01-03 22:12:31 följande:
    Äl 15/1 och BIM 29/1

Så bara en dag emellan oss ;) spännnade att följa!!

Detta blir vårt andra riktiga försök med första barnet :)
    Å vad spännande!!! Lycka till! Vårt 5e försök med första :)

Inatt drömde jag att jag fick plus på 3 stickor, ni vet när man vaknar och det känns så verkligt, haha!
  • polly82
    Cfmilla skrev 2017-01-05 11:24:28 följande:

Hej!!

Vi är ett gäng fl tjejer som gjort en Facebookgrupp. Tanken är att slippa byta bim-tråd varje månad och att den ska vara liten och familjär. Nu är det många som plussat, och vi som fortfarande försöker tänkte att det vore kul med lite nya tjejer i gruppen.

Vi peppar varandra, stöttar och analyserar allt från gravtest till tempkurvor och ältest.

Har ni lust att vara med så skicka ett pm till mig så lägger jag till!

Kram

Åh jag vill gärna!! :)Försökte PMa via appen men det verkade inte funka?
  • polly82

Nu har jag skickat :)

polly82 skrev 2017-01-05 17:55:56 följande:
    Åh jag vill gärna!! :)Försökte PMa via appen men det verkade inte funka?
  • polly82
    Cfmilla skrev 2017-01-05 18:11:06 följande:
    Jag behöver ditt namn så jag kan lägga till dig som vän! :)
    Nuuu har jag skickat :) Funkade det?
  • polly82
    Cfmilla skrev 2017-01-05 18:11:06 följande:
    Jag behöver ditt namn så jag kan lägga till dig som vän! :)
    Lyckades inte svara från appen igen så svara här. :) Jag är båda, men den privata är den där det står "DNB Eiendom" under. Lockigt hår på bilden där :)
  • polly82
    Kåtisroinen skrev 2017-01-11 09:22:01 följande:
    I chock! BIM-1. Hoppas verkligen verkligen att det vill stanna <3
    Massa grattis!!! <3 Och lycka till! Vad sa killen? :)
  • polly82

Kør med DB digital med dubbel hormonidikator. Haft blinkande smiley nu i 5 dagar, aldrig fast. Är på cd 16. Har tyvärr testat lite olika tider men har førsøkt att inte kissa på länge när jag testat. Nu børjar jag bli otålig, ska jag inte få fast smiley? Min cykel har varit mellan 25 och 28 dagar så nu borde väl ÄL komma? Har tilltande molvärk och alltid trott att jag har ÄL runt cd 14... Kan jag ha missat? Nån med erfarenhet?

• polly82
    tuttifrutti2 skrev 2017-01-16 13:45:11 följande:
    Jag får aldrig fast smiley med det testet, endast blinkande. Tror det står i manualen att inte alla får fast smiley. Det är inga konstigheter.
    Tack för era svar! Testar några dgr till för att se. Fick blinkande smiley idag också, 6e dagen i rad på cd 17. Trodde jag skulle ha ÄL 14/1 med BIM 28/1, men pga detta är jag osäker. Bäst att ligga i så att säga :) med risk att det blir "skavigt" om det ska blinka alltför länge haha.

Hur lång lutefas har ni andra?
  • polly82
    polly82 skrev 2017-01-16 13:09:35 följande:

Kør med DB digital med dubbel hormonidikator. Haft blinkande smiley nu i 5 dagar, aldrig fast. Är på cd 16. Har tyvärr testat lite olika tider men har førsøkt att inte kissa på länge när jag testat. Nu børjar jag bli otålig, ska jag inte få fast smiley? Min cykel har varit mellan 25 och 28 dagar så nu borde väl ÄL komma? Har tilltande molvärk och alltid trott att jag har ÄL runt cd 14... Kan jag ha missat? Nån med erfarenhet?

Fortfarande bara blinkande ÄL test :( Har lite lätt molvärk i nedre magen, precis som jag haft tidigare månader också men då har jag tolkat det som ÄL. Tycker det är konstigt att det fortsätter att blinka om jag skulle haft snabb stegring och ÄL var över. Kanske inte har ÄL denna månaden? Ahh!! Borde börja tempa...
  • polly82

Är det förresten nån av er som vill va med i en hemlig grupp på Facebook för oss som försöker? Där vi kan utbyta tankar och tips privat med lite färre personer och slippa hoppa mellan olika trådar månad efter månad. FL appen är ju dessutom lite knölig ;)

PMa om det är intressant :)

• polly82
    Plums24 skrev 2017-01-21 23:17:02 följande:
    Varför Kunde inte kroppen bara ha ett tecken som betydde att man va gravid så man slapp bli såhär tokig och förvirrad varje månad?

Håller tummarna för dig att tant röd inte dyker upp i dagarna :)
    Åå håller med!!! Detta analyserande och så besvikelsen varje gång. Om man bara vetat -pling, gravid! :)
Svar på tråden BIM Januari 2017