BIM Januari 2017
Var så hoppfull denna månaden pga olika symptom och att mensen blev sen, men på BIM +2 kom den med besked kan jag säga. Fan.
Bara att ta nya tag, ÄL runt 14/1, BIM ca 28/1.
Nån mer i slutet av jan?
Var så hoppfull denna månaden pga olika symptom och att mensen blev sen, men på BIM +2 kom den med besked kan jag säga. Fan.
Bara att ta nya tag, ÄL runt 14/1, BIM ca 28/1.
Nån mer i slutet av jan?
Hej!!
Vi är ett gäng fl tjejer som gjort en Facebookgrupp. Tanken är att slippa byta bim-tråd varje månad och att den ska vara liten och familjär. Nu är det många som plussat, och vi som fortfarande försöker tänkte att det vore kul med lite nya tjejer i gruppen.
Vi peppar varandra, stöttar och analyserar allt från gravtest till tempkurvor och ältest.
Har ni lust att vara med så skicka ett pm till mig så lägger jag till!
Kram
Nu har jag skickat :)
Kør med DB digital med dubbel hormonidikator. Haft blinkande smiley nu i 5 dagar, aldrig fast. Är på cd 16. Har tyvärr testat lite olika tider men har førsøkt att inte kissa på länge när jag testat. Nu børjar jag bli otålig, ska jag inte få fast smiley? Min cykel har varit mellan 25 och 28 dagar så nu borde väl ÄL komma? Har tilltande molvärk och alltid trott att jag har ÄL runt cd 14... Kan jag ha missat? Nån med erfarenhet?
Kør med DB digital med dubbel hormonidikator. Haft blinkande smiley nu i 5 dagar, aldrig fast. Är på cd 16. Har tyvärr testat lite olika tider men har førsøkt att inte kissa på länge när jag testat. Nu børjar jag bli otålig, ska jag inte få fast smiley? Min cykel har varit mellan 25 och 28 dagar så nu borde väl ÄL komma? Har tilltande molvärk och alltid trott att jag har ÄL runt cd 14... Kan jag ha missat? Nån med erfarenhet?
Är det förresten nån av er som vill va med i en hemlig grupp på Facebook för oss som försöker? Där vi kan utbyta tankar och tips privat med lite färre personer och slippa hoppa mellan olika trådar månad efter månad. FL appen är ju dessutom lite knölig ;)
PMa om det är intressant :)