• Anonym (TS)

Hur kort kan en kille vara?

Hade en diskussion med några tjejkompisar om deras ex och nuvarande pojkvänners längd och hur korta killar de kan tänka sig. Jag själv blev lite förvånad att de hade så himla stora krav på just en sak som längd?  Så länge han är längre än mig (155cm but still standing tall) så bryr jag mig faktiskt inte. 

Skulle vara kul och se hur fler tjejer ser på killars längd! 

Hur kort får en kille vara innan chansen för att något skulle hända mellan er två är borta? 

Skriv gärna er egna längd också:) 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur kort kan en kille vara?
  • Anonym (160)

160 lång och allt över 170 funkar bra.

• Anonym (Fröken)

Är själv 165 lång och känns som bra längd.Drömmannen ska vara minst 175cm lång eller längre.Dock inte över 188cm

• Anonym (E)

Jag är 168 och vill ha en kille som är längre än mig men är drömprinsen 165 så är det okej.

• Anonym (Kort tjej)

Är 150 cm lång så allt över det är lugnt :) Kan däremot bli problem om killen är väldigt lång, så helst inte över 185 cm.

• Meebo

Är själv 154cm så allt mellan 150-170cm. Längre än det skulle inte fungera.

• Anonym (H)

Över 180 , men kan vara hur lång som helst.

Jag är 161 cm , min man är 184 cm. Rätt bra längd på en man.

• Anonym (H)

Snyggast är riktigt långa män som Stellan Skarsgård & söner tycker jag.

• MammAmma

Jag är 160 och vill absolut att en kille ska vara 170 åtminstone, helst 180. Har ingen "gräns" uppåt, 2m långa män är yummie. Men skulle Mr. Right visa sig vara 167 eller nåt så är det inget jag skulle rata honom över.

• Anonym (Z)

Jag är 1, 60. Om inte mannen är sydamerikan känns det som att något är fel om mannen är kortare än 1, 55.

• Anonym (Lagom)

Mellan 165 så han är lite längre n mig och max 183. Maken är 179,5.

Svar på tråden Hur kort kan en kille vara?