BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Hej! Hoppar in här jag med! Väntar nr 3 28/7-17
Finns det även någon Facebook grupp?:)
Vad skönt med sjal. Får se om jag vågar testa:) är dock en djungel vilken man ska välja.
Vi har också tajt om plats i den 7 sitsiga för en barnvagn, men gubben säger att det blir en niositsig nu:( jag vill verkligen inte ha så stor bil då de inte är ofta vi åker alla. Känns som jag hellre tar två bilar de gångerna. Vv är de dessutom bara 2 här och då har jag 5 sitsiga jag använder och där får vagnen plats:)
Någon mer som känner av extremt uppkörd mage? Känner mig som en vandrande gasboll...:p Har känt i typ två dar nu att det känns "fullt" i magen fort. Blir mätt fort, får magknip och magen svullnar upp.
Finns ju inget bättre när man har syskon, . Man har alltid händerna fria, otroligt skönt. Drar mig också för att köpa en 9-sitsig, blir väl om vi får fler barn för då får jag inte plats med alla barn i samma bil, å andra sidan det kanske inte händer innan äldsta börjat gymnasiet
Jo 3 av våra är skolbussbarn på heltid till hösten, men vet att man får hämta massa endå då de är så dåligt planerat med tiderna. Känns som det är typ om man ska på semester på sommaren man behöver den bara. Så ska försöka övertala gubben att vänta tills bebis är här och då se behovet.
Här kommer det inte bli nå fler som de känns. Gubben funderar på att knipsa sedan:)
Ja, eller hur, och värsta semestern kanske ni inte drar på just i år . Jag trodde ju att jag var såååå färdig efter 5 barn men nu sitter jag ju här igen . Har iof bytt man vilket var grejen som gjorde att fler barn kändes möjliga, men iaf. Eftersom min nya kille inte har några barn innan och vi har mina varannan vecka så är jag nog sugen på ett syskon. Var själv ensambarn och tyckte det var trist. Men tänk om det blur tvillingar igen, hjälp! Bäst att bara tänka ett barn i taget, .
Vi har 2 barn varje vecka och alla varannan. :) är en ny pappa för mig med. Jag ska aldrig säga aldrig, dock blir de syskon får de bli väldigt tätt! Haha. Ja tvillingar igen skulle ju vara något för er! Lite jobbigt kanske:)
Haha nej sommarsemestern blir tyvärr inställd Iår. Vi ska dock ner till Stockholm och fira en student i juni. Men jag kommer troligast flyga ner själv då haha. Ingen lust med 240 mil i bilen:)
Vad skönt det känns att jag bara ska gräva fram min gamla bärsjal istället för att skaffa vagn för det verkar vara en djungel! Vi ska investera i en sjal till min kille också, kostar väl max 800:-. Har inte ens plats i bilen för en vagn, . Har en 7-sitsig bil men den är ju full av ungar .
Jag har aldrig använt sjal, läser nu att det finns olika sorter. Det hade jag noll koll på ;) har ni tips på någon som är bra och avlastande för ryggen (helst billig, studerar så är inte gjord av pengar..)
Jag har aldrig använt sjal, läser nu att det finns olika sorter. Det hade jag noll koll på ;) har ni tips på någon som är bra och avlastande för ryggen (helst billig, studerar så är inte gjord av pengar..)