BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag har funderat mycket på andningslarm. Har inte haft det förut men nu lockar det enormt. Har ni någon erfarenhet eller funderar på att köpa det?:)
Jag har funderat mycket på andningslarm. Har inte haft det förut men nu lockar det enormt. Har ni någon erfarenhet eller funderar på att köpa det?:)
Jag köpte ett till ettan och använde det även till tvåan. Guldvärt! Jag är supernojig och det är verkligen för min skull jag har det. Så det kommer plockas fram till trean också.
Använde det i sängen och vagnen :)
Babysense 2 har vi!
Jag hyrde ett med flrsta barnet, var så nojig. Minns hur högt det lät när vi glömde stänga av den och lyfte upp henne :). Minns inte var jag hyrde det någonstans. Kanske du kan googla på det?
Jag hyrde ett till ettan. Var nöjd med det, men hade inte till tvåan, och tror inte att jag kommer ha det nu heller.
Jag nojade sönder med andra då han hade andningsuppehåll under en period och efter de kunde jag ej sova. Jag har kollat på 2 an och 5an men lutar åt 5an. Smart att kunna ha den i vagnen. Hur länge hade ni den? Tack för dina ord!Har hittat en sida på nätet att hyra, men funderar på om det är värt det, beror ju på hur länge man ska använda det. Blir 800 kr dyrare att hyra än att köpa under 8 månader. Hur länge hade ni erat?:) tack för dina ord:)
Vet ni om man måste skriva på papper igen när man redan har gemensamma barn (sambos)? Faderskapsintyg och gemensam vårdnad alltså.
Vet ni om man måste skriva på papper igen när man redan har gemensamma barn (sambos)? Faderskapsintyg och gemensam vårdnad alltså.