BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Nej inte ringt. Läkaren trodde jag skulle blöda till och från nu. Är sammandragningarna som gör att jag blöder tror dom. Att livmodern tränar lite för hårt för mina sköra hinnor. Men kommer det mer blod ska jag åka akut in. Ska också ringa min Bm på måndag och begära extra kontroller hos henne. Tycker det är lite otäckt med blodet.
Kan man inte börja använda salvan direkt? Varför vänta känner jag?!
Håller med salva och knipövningar så länge. Tills det blir en operation. Och det är nog bra att gnälla att det är besvärande än att det inte är det. Jag har bara haft hemorrojder i samband med förlossningen men försvann några dagar senare. Så jag kan inte svara på om du får din operation lr inte.
Jag har än sålänge inga problem av de, gör varken ont eller nåt sånt, och har nog inga inre....men jag känner att de är stora utvändigt. Hela underlivet känns just nu svullet och stort av allt tryck, så kanske inte så konstigt...
Tycker det känns lite genant att barnmorskorna ska behöva se detta, men antar att de sett värre...
Skönt att läsa att fler är nervösa för förlossningen. Igår va det exakt 7 år sedan jag födde yngsta sonen, så det är ju ett tag sedan...är så galet nervös så det liknar ingenting. Är inte alls redo för smärtan, vill inte!!! Försöker klura ut nåt sätt att slippa få ont...haha...nysa ut honom? Det går ju kanske fort... nä, det finns ju ingen återvändo nu..på måndag smäller det.
Jag har än sålänge inga problem av de, gör varken ont eller nåt sånt, och har nog inga inre....men jag känner att de är stora utvändigt. Hela underlivet känns just nu svullet och stort av allt tryck, så kanske inte så konstigt...
Tycker det känns lite genant att barnmorskorna ska behöva se detta, men antar att de sett värre...
Skönt att läsa att fler är nervösa för förlossningen. Igår va det exakt 7 år sedan jag födde yngsta sonen, så det är ju ett tag sedan...är så galet nervös så det liknar ingenting. Är inte alls redo för smärtan, vill inte!!! Försöker klura ut nåt sätt att slippa få ont...haha...nysa ut honom? Det går ju kanske fort... nä, det finns ju ingen återvändo nu..på måndag smäller det.
Hihi...ja, det kanske är som att cykla..hoppas det...
Kan inte förstå att det är sista (förhoppningsvis) dagen med denna mage..imon förvandlas den till en degmage!!! Då kommer man inte vara lika glad i att bära taighta kläder, haha
Hihi...ja, det kanske är som att cykla..hoppas det...
Kan inte förstå att det är sista (förhoppningsvis) dagen med denna mage..imon förvandlas den till en degmage!!! Då kommer man inte vara lika glad i att bära taighta kläder, haha
Hehe...ja, inte är det sexigt direkt med rumpetroll. Fast tur att man inte har ont iaf.
Har pratat både med läkaren och min bm om hur jag känner. Däremot har jag ju ingen förlossningsrädsla på det sättet, utan är mer bara väldigt orolig denna gång. Har ju liksom inte panik, även om jag inte förstår hur jag ska palla detta..
Kan nästan förklara det som när jag åkte helix på liseberg. Tvekade in i det sista, var jätterädd men satte mig ändå i vagnen...sen blundade och skrek jag hela vägen och hade ingen kontroll, men vi kom ju i mål ändå...