BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
På vilket sätt ont? Molvärk? Ohanterbart ? Svårt att sova? Jag har ont på höger sida men mer åt höften när jag ska sova eller går ute och det strålar nästan in till magen tror det är foglossning men märkligt med en sida
Typ molande värk ja känns som mensvärk, när jag nyser och rör mig hastigt så känns det som tusen nålar. Barnmorskorna sa att jag lägger mycket fokus på dessa värkar nu för att illamåendet precis har släppts!
Har en fråga till er som lider av kraftigt illamående. Hur tar ni er till jobbet? Eller sjukskriver ni er? På mitt jobb finns knappt ersättare så kan aldrig vara hemma. Jag mår numera illa hela tiden, speciellt mellan måltiderna. På morgnarna kräks jag floder och det är så sjukt jobbigt för jobbar dagtid jämt. Åksjuketabletter mår jag ännu mer piss av, blir extremt trött och dåsig. What to do? :(
Det låter helt normalt med den smärta du har. Heöt säkert växtvärk som moler och ligamenten som du känner av vid rörelse, nysningar och snabba rörelser. Jag känner av mina ligament mycket, bränner som sjutton en stund innan det lägger sig igen.
Åh okej tack, får ta en alvedon så jag kan somna ikväll!
Åh okej tack, får ta en alvedon så jag kan somna ikväll!
Men sperma kan ju ändra lukt och konsistens efter någon dag. Jag har ofta fått liknande slemklumpar just dagen efter sex (inte gröna dock ), jag är säker på o mitt fall att det är gammal sperma som klumpat sig efter någon dag.
Har en fråga till er som lider av kraftigt illamående. Hur tar ni er till jobbet? Eller sjukskriver ni er? På mitt jobb finns knappt ersättare så kan aldrig vara hemma. Jag mår numera illa hela tiden, speciellt mellan måltiderna. På morgnarna kräks jag floder och det är så sjukt jobbigt för jobbar dagtid jämt. Åksjuketabletter mår jag ännu mer piss av, blir extremt trött och dåsig. What to do? :(
Hej!
Hoppar in här i gruppen, hoppas det är okej ;)
Väntar just nu bebis nummer två, verkar bli beräknad kring 12-13/7. Har en liten tjej sen tidigare som är född 2015.
Än så länge har graviditeten varit en berg och dalbana, mår gode illa på morgonen och foglossning. Jippi.
Har haft lite konstiga blödningar och flytningar på sistone som jag har tagit prover för, vilket visade på sänkt HCG värde. Har gjort ett vul där man kunde se en liten krabat fara runt, men är lite nojig att det är något fel när värdet inte stiger.
Någon med samma erfarenhet?
Ingen? :(
BF 13/7, Norrbotten. Vet inte hur man lägger till :)
Jag har en till fråga som kan vara dum, det står i gravid kalendern att jag är i v.14 imorgon men det kommer stå 13+0, så jag blir osäker vilken vecka är jag verkligen i?