• Anonymorm

    onanera när man är gift/sambo

    Ni som är gifta eller sambo, onanerar ni? Gör ni det isfl för att något saknas i erat gemensamma sexliv? Eller gör ni det för att ni har sex för sällan? Eller helt enkelt för att ni gillar att onanera/rynka oxå vid sidan om sexlivet? Berätta ! Hur ofta gör ni det isfl? Gör ni det när den andra oxkså är hemma eller bara när ni är ensamma?

  • Svar på tråden onanera när man är gift/sambo
  • Anonym (Hanne)

    [quote=77235678][quote-nick]Anonymorm skrev 2016-12-20 09:38:26

    Nu ser jag ingen anledning att onanera, då skulle han nog bli ledsen om han visste att jag hade gjort det själv[/quote]

    Det där tyckte jag lät väldigt intressant, det du skrev : han skulle nog bli ledsen om han visste.

    Om en tjej skriver här på forumet att hon blir ledsen för att hennes kille kollar porr och runkar, då blir det ett jävla liv på folket härinne och skriver att killen har minsann rätt att porrsurfa och det angår inte dig. Och massa annat liknande skit. Typ du har ingen rätt att lägga dig i om han runkar osv osv

    Jag rycker som du, anonymorm, men du vet de är hu skillnad på killar och tjejer när det gäller onani.

  • Anonym (H)

    Jag onanerar alltid när min sambo jobbar och jag är ledig, haha. Oftast onanerar jag ÄNNU MER när vårt sexliv blir mer intensivt och vi har sex ofta! Blir så jävla kåt då så kan inte låta bli när han inte är hemma, haha..

  • Anders 386
    Anonym (Hanne) skrev 2018-04-19 23:29:19 följande:

    [quote=77235678][quote-nick]Anonymorm skrev 2016-12-20 09:38:26

    Nu ser jag ingen anledning att onanera, då skulle han nog bli ledsen om han visste att jag hade gjort det själv[/quote]

    Det där tyckte jag lät väldigt intressant, det du skrev : han skulle nog bli ledsen om han visste.

    Om en tjej skriver här på forumet att hon blir ledsen för att hennes kille kollar porr och runkar, då blir det ett jävla liv på folket härinne och skriver att killen har minsann rätt att porrsurfa och det angår inte dig. Och massa annat liknande skit. Typ du har ingen rätt att lägga dig i om han runkar osv osv

    Jag rycker som du, anonymorm, men du vet de är hu skillnad på killar och tjejer när det gäller onani.


    Det där är helskumt. Tror inte det finns en svensk man som skulle tycka illa om deras partner onanerar,(utom i vissa kretsar där all sex är fult.) men ändå har många kvinnor fortfarande svårt att vara öppna med det. Men det där är nåt som kvinnorna själva har skapat, för oss män är det bara konstigt att ni har svårt för att leka med er själva på samma sätt som vi gör. Dom flesta män skulle älska att få se på nån gång när deras partner tillfredsställer sig själv, men för många kvinnor är det en extremt privat sfär. Många kvinnor ska liksom "stå över" såna drifter. Det är en gåta för mig.
  • Anonym (fru 21 år)

    Jag onanerar. Inte för att något saknas utan därför att det är skönt och trevligt. Maken kan vara hemma när jag gör det, men inte i samma rum som mig.

  • Jonnynilsson

    Det finns ju som sagt en tråd om detta tidigare här på forumet.

    Men den som inte vill erkänna att man onanerar ibland utan partners vetskap ljuger. Alla onanerar.

    Jag tycker om att onanera till porr och i cam. Frugan skulle nog inte tycka om det där med cam men för övrigt har hon inget emot att jag drar en runk då och då så länge jag vill knulla med henne.

  • Anonym (Olle)
    Jonnynilsson skrev 2018-04-24 13:44:56 följande:

    Det finns ju som sagt en tråd om detta tidigare här på forumet.

    Men den som inte vill erkänna att man onanerar ibland utan partners vetskap ljuger. Alla onanerar.

    Jag tycker om att onanera till porr och i cam. Frugan skulle nog inte tycka om det där med cam men för övrigt har hon inget emot att jag drar en runk då och då så länge jag vill knulla med henne.


    Jag tror faktiskt inte att ALLA onanerar. Finns troligen en hel del kvinnor som aldrig gör det. Men dom allra flesta gör det nog...
  • Anonym (sambo)
    Anonymorm skrev 2016-12-19 13:43:21 följande:

    Ni som är gifta eller sambo, onanerar ni? Gör ni det isfl för att något saknas i erat gemensamma sexliv? Eller gör ni det för att ni har sex för sällan? Eller helt enkelt för att ni gillar att onanera/rynka oxå vid sidan om sexlivet? Berätta ! Hur ofta gör ni det isfl? Gör ni det när den andra oxkså är hemma eller bara när ni är ensamma?


    Jag är sambo och onanerar nästan dagligen. Vi har långt ifrån den frekvens av sex jag blir tillfredsställd av.

    Jag gör det ibland när jag är ensam i huset och ibland när de andra gått och lagt sig.
  • Anonym (Klon)

    Jag onanerar sällan, enbart om jag könner mig riktigt kåt eller otillfredställd och mannen inte är hemma.

    Jag skulle aldrig kunna onanera tillsammans med min sambo även om jag vet att det är något han har högt på önskelistan. Jag vet inte varför. Känner mig aldrig sexig nog att visa upp mig. Däremot har jag inte samma bekymmer när han tar på mig. Då blir jag lite galen ibland.

    Han berättar alltid när han har runkat eller planerar att göra det, och jag ser inget fel i det, däremot kan jag ibland bli sårad när han tackar nej till mina inviter till sex för att sen berätta att han kollat på porrfilm och runkat när jag åkt till jobb.

    Jag förstår i bakhuvet att han helt enkelt bara vill tillfredställa sig själv då och då trots att vi har sex nästan dagligen, men lite ledsen blir jag ändå..

  • Anonym (Jill)

    Onanerar 0-3 gånger per dag. Ska ju ha tillfälle också.

    Gör det för att jag gillar det. Sexlivet med min man är hur bra som helst.

    Jag onanerar varken mer eller mindre när jag är singel eller i en relation med tråkigt sexliv.

  • Anonym (Jill)
    Anonymorm skrev 2016-12-20 09:38:26 följande:

    Jag brukade onanera på kvällarna innan jag träffade min nuvarande, då sov jag alltid så gott. Nuförtiden brukar han själv olja in handen i masageolja o smeka mig så ömt om fittan, ibland tills jag somnar o ibland tills jag kommer. Det beror på hur kåt eller hur trött jag är. Nu ser jag ingen anledning att onanera, då skulle han nog bli ledsen om han visste att jag hade gjort det själv


    Men guuuuud!! Vad är det för märklig karl?!
Svar på tråden onanera när man är gift/sambo