• Euugeni

Vill leva ungkarlsliv igen

Vet inte om du trollar eller om detta är en seriös fråga. Men hur som så har du ställt en frågeställning och vill ha svar, så här får du mitt.

Är det en hyresrätt och din kvinna ska ta hand om barnet till majoritet tillfaller bostaden henne. Har ni varannan vecka så blir det svårare för henne att norpa bostaden. Är det din bostadsrätt och om den inte är skriven på henne så tillfaller den dig (då den inte köptes för gemensamt bruk).

Jag måste bara säga vilken förjävlig person du är. Hur kan du gå så långt med en kvinna att börja skapa familjeliv för att sedan backa och vilja spola tillbaka i tiden? Tänk vad du slösat hennes liv!! Hon hade kunnat fokusera på karriär under föräldraledigheten eller om hon nu så gärna va mogen att bilda familj - få en man på samma nivå. Hur fan kan du flytta ihop med ek kvinna och skaffa barn? Du ger henne sådana förhoppningar för att sedan vara krasa allt. Sådana som dig föraktar jag så högt.

Hon förtjänar ju helt givet någon som VILL leva med henne. Men jag ville bara säga att du borde tänka dig noga för. Vet inte hur gammal du är, men rätt som det är så har alla dina polare blivit kära och alla slår sig plötsligt till ro. Då blir du den där slaskiga 45 åriga eviga ungkarlen som alla undrar om allt står rätt till med. Inte så attraktivt med andra ord.

Kvinnorna du möter kommer till slut komma till en ålder där de kommer vilja slå sig till ro och skaffa barn (till 99% sålänge du inte möter en som inte vill ha barn), och du kommer behöva gå på yngre (eller ja - brudarna stannar i ålder men du blir äldre) vilket också betyder att du måste väldigt tät för att lura en brud på 20 bast att du är attraktiv.

En liten input till dig ts. Upp till dig. Men du verkar behöva få ett uppvaknande om du kunnat lura en brud till barn för att sedan dumpa

Svar på tråden Vill leva ungkarlsliv igen