• __Fundersam__

Äggviteflytningar efter ÄL

Hej, jag undrar om slemmiga äggviteflytningar (liknande ÄL) kan vara ett grav.symtom?

Har haft dessa flytningar från & till i snart 10 dagar. Testade på dag 21 och fick då positivt ÄL-test, vilket är 5 dagar sedan och har även idag äggviteflytningar.

Hoppas någon vet eller vill dela med sig av egen erfarenhet :) Tack på förhand!

• Svar på tråden Äggviteflytningar efter ÄL
  • anli00

Samma för mig o molvärk i magen, inga andra symptom som brukar alltid komma efter ÄL....hade också ÄL för 5 dgr sen! Håller tummarna för oss

• __Fundersam__
    anli00 skrev 2016-12-20 09:25:51 följande:

Samma för mig o molvärk i magen, inga andra symptom som brukar alltid komma efter ÄL....hade också ÄL för 5 dgr sen! Håller tummarna för oss

Spännande att du har samma symtom! Har också svag molvärk från och till. Hoppas på plus för oss båda!
  • __Fundersam__

Nu har mina flytningar övergått till vita, ser ungefär ut som filmjölk. Brukar aldrig ha såhär mycket..

• anli00
    __Fundersam__ skrev 2016-12-22 12:49:05 följande:

Nu har mina flytningar övergått till vita, ser ungefär ut som filmjölk. Brukar aldrig ha såhär mycket..

Hmmm kommer inte ihåg hur d va när jag va gravid med sonen...glömmer tydligen lätt hahaha

Här har jag fått massa flytningar också
  • __Fundersam__
    anli00 skrev 2016-12-22 13:23:32 följande:

Hmmm kommer inte ihåg hur d va när jag va gravid med sonen...glömmer tydligen lätt hahaha

Här har jag fått massa flytningar också

Hur har det gått för dig?? :)

jag ficken blödning (rosa/rött blod på pappret i samband med toabesök, vid ett tillfälle) detta var ÄL+7. Tycker att flytningarna har minskat och i övrigt känner jag mig inte gravid.. Hoppet lever dock fortfarande i och med den lilla blödningen som jag hoppas var en nidblödning. Vet inte vad det annars kan ha varit?
  • anli00
    __Fundersam__ skrev 2016-12-27 10:18:51 följande:
    Hur har det gått för dig?? :)

jag ficken blödning (rosa/rött blod på pappret i samband med toabesök, vid ett tillfälle) detta var ÄL+7. Tycker att flytningarna har minskat och i övrigt känner jag mig inte gravid.. Hoppet lever dock fortfarande i och med den lilla blödningen som jag hoppas var en nidblödning. Vet inte vad det annars kan ha varit?
    Har BIM nu på fre eller lörd o ja hoppet lever såklart fortfarande kvar då alla symptom som jag brukar ha efter ÄL är som bortflugna. 

Har mycket flytningar nu lite mer åt d bruna hållet sen typ en vecka tillbaka o som mensvärk som hållt i sig sen efter äl-dagen, så så himla svårt o säga.

Tog ett tidigt-test i lördags, men d är såklart alldeles för tidigt. Har inte vågat testa efter det...

Låter ju som en nidblödning, hoppas på det! När har du BIM?
  • __Fundersam__
    anli00 skrev 2016-12-27 10:50:31 följande:

Har BIM nu på fre eller lörd o ja hoppet lever såklart fortfarande kvar då alla symptom som jag brukar ha efter ÄL är som bortflugna. 

Har mycket flytningar nu lite mer åt d bruna hållet sen typ en vecka tillbaka o som mensvärk som hållt i sig sen efter äl-dagen, så så himla svårt o säga.

Tog ett tidigt-test i lördags, men d är såklart alldeles för tidigt. Har inte vågat testa efter det...

Låter ju som en nidblödning, hoppas på det! När har du BIM?

Håller tummarna för dig! Tog också ett testa-tidigt i lördags! Men det var negativt.. Har dock BIM på fredag. Dock känner jag ingenting men hoppet lever än :)
  • anli00

Ja, vi får hoppas på d bästa annars är d bara på't igen nästa månad ????

• Villsåjättegärna

Hur går det för er? Jag hoppas vi alla plussar snart :)

Jag har också mensvärk det känns som att mensen ska komma när som helst.

Det som gör mig jätte orolig är att jag inte har flytningar. Alla skriver om vita mjölkiga flygningar men jag har inget av de :(

• anli00
    Villsåjättegärna skrev 2016-12-29 19:25:53 följande:

Det som gör mig jätte orolig är att jag inte har flytningar. Alla skriver om vita mjölkiga flygningar men jag har inget av de :(

Här är d BIM idag inte en tillstymmelse förutom att jag är sötsugen konstant så kanske mensen är på G
  • __Fundersam__
    Villsåjättegärna skrev 2016-12-29 19:25:53 följande:

Jag har också BIM idag men känner ingenting o ingen mens än men kommer säkert närsom. Tog ett test igår som var negativt. Hoppas det går bättre för dig :)
Svar på tråden Äggviteflytningar efter ÄL