• anli00

Äggviteflytningar efter ÄL

Samma för mig o molvärk i magen, inga andra symptom som brukar alltid komma efter ÄL....hade också ÄL för 5 dgr sen! Håller tummarna för oss

• anli00
    __Fundersam__ skrev 2016-12-22 12:49:05 följande:

Nu har mina flytningar övergått till vita, ser ungefär ut som filmjölk. Brukar aldrig ha såhär mycket..

Hmmm kommer inte ihåg hur d va när jag va gravid med sonen...glömmer tydligen lätt hahaha

Här har jag fått massa flytningar också
  • anli00
    __Fundersam__ skrev 2016-12-27 10:18:51 följande:
    Hur har det gått för dig?? :)

jag ficken blödning (rosa/rött blod på pappret i samband med toabesök, vid ett tillfälle) detta var ÄL+7. Tycker att flytningarna har minskat och i övrigt känner jag mig inte gravid.. Hoppet lever dock fortfarande i och med den lilla blödningen som jag hoppas var en nidblödning. Vet inte vad det annars kan ha varit?
    Har BIM nu på fre eller lörd o ja hoppet lever såklart fortfarande kvar då alla symptom som jag brukar ha efter ÄL är som bortflugna. 

Har mycket flytningar nu lite mer åt d bruna hållet sen typ en vecka tillbaka o som mensvärk som hållt i sig sen efter äl-dagen, så så himla svårt o säga.

Tog ett tidigt-test i lördags, men d är såklart alldeles för tidigt. Har inte vågat testa efter det...

Låter ju som en nidblödning, hoppas på det! När har du BIM?
  • anli00

Ja, vi får hoppas på d bästa annars är d bara på't igen nästa månad ????

• anli00
    Villsåjättegärna skrev 2016-12-29 19:25:53 följande:

Hur går det för er? Jag hoppas vi alla plussar snart :)

Jag har också mensvärk det känns som att mensen ska komma när som helst.

Det som gör mig jätte orolig är att jag inte har flytningar. Alla skriver om vita mjölkiga flygningar men jag har inget av de :(

Här är d BIM idag inte en tillstymmelse förutom att jag är sötsugen konstant så kanske mensen är på G
Svar på tråden Äggviteflytningar efter ÄL