bruna flytningar - gravid?
Hej! Jag skulle ha fått min mens i lördags (17/12). Sedan i söndags, igår, och idag har jag endast haft lite lite brunaktiga flytningar, det har inte kommit något alls i bindan utan det blir bara pyttelite när jag torkar mig. Ser ut att försvinna när som helst eftersom det är så ytterst lite att det inte ens blir i bindan.
Varför jag undrar över detta är för att jag har haft mens i drygt 10 år, har alltid blött extremt mycket, har så ont så jag ligger i fosterställning i sängen och bara grinar som ett barn ungefär, och blöder alltid 5 dagar varje månad, klart blod. Nu har jag inte haft den mensvärken alls utan endast lite molande längst ner i magen, men inte alls något jag blivit liggandes av eller överhuvudtaget mått dåligt av.
Så när jag googlat endel på detta så är det många som skriver att de har fått såhär, just lite bruna flytningar när mensen skulle kommit, (men kallas ju blödning då, ej mens alltså) i början av en graviditet, och jag är lite nyfiken på ifall det är någon som har den eller någon annan erfarenhet att dela med sig av här? Tack!