• Anonym (lesbz)

var träffar man tjejer/ickebinära?

var träffar man tjejer/ickebinära som är intresserade av samma kön? sidor på internet, platser, event? bor i en av de största städerna i sverige.

• Svar på tråden var träffar man tjejer/ickebinära?
  • Glinda från Oz
    Anonym (brud) skrev 2016-12-22 21:02:59 följande:

Men vad betyder ickebinär?

Jag förklarade ju det i inlägget du citerade.
  • Anonym (brud)
    Glinda från Oz skrev 2016-12-22 22:09:35 följande:

Jag förklarade ju det i inlägget du citerade.

Tja.. du skrev att det är ett ord som används av folk som inte vill kallas för tjej eller kille. Det säger ju ingenting om vad ordet betyder
  • Glinda från Oz
    Anonym (brud) skrev 2016-12-23 08:24:41 följande:

Tja.. du skrev att det är ett ord som används av folk som inte vill kallas för tjej eller kille. Det säger ju ingenting om vad ordet betyder

Det är det ordet betyder, att man inte vill kallas tjej eller kille utan ser sig själv som ett tredje kön.
  • Anonym (123)
    Anonym (brud) skrev 2016-12-23 08:24:41 följande:
    Glinda från Oz skrev 2016-12-23 13:00:10 följande:
    Det är det ordet betyder, att man inte vill kallas tjej eller kille utan ser sig själv som ett tredje kön.

"Binär" används ofta i matte, elektronik och datorsammanhang.

Vanligaste exemplet är väl inom datorvärlden där binärer är antingen en etta eller en nolla.

sv.wikipedia.org/wiki/Bin%C3%A4r_(logik)
    sv.wikipedia.org/wiki/Bin%C3%A4ra_talsystemet
  • Anonym (123)
    Anonym (123) skrev 2016-12-23 13:49:40 följande:
    Glinda från Oz skrev 2016-12-23 13:00:10 följande:

"Binär" används ofta i matte, elektronik och datorsammanhang.

Vanligaste exemplet är väl inom datorvärlden där binärer är antingen en etta eller en nolla.

sv.wikipedia.org/wiki/Bin%C3%A4r_(logik)
    sv.wikipedia.org/wiki/Bin%C3%A4ra_talsystemet
    Och eftersom familjeliv har kodats av en amatör så blev länkarna fuckade. Men det är bara att googla
  • välj användarnamn
    Anonym (lesbz) skrev 2016-12-21 20:03:44 följande:
    tack!
    Anonym (123) skrev 2016-12-21 19:57:30 följande:

Valfritt söderfik

haha, så du anser att man bara ska gå fram till random och hoppas på det bästa?
    Är det inte det allting handlar om, om jag går fram till en random tjej så hoppas jag innerligt att hon är en vanlig tjej som gillar killar.
  • Anonym (brud)

Är ickebinär ett icke-definierat kön eller?

• i-o

Binär 1 eller 0. Ett ickebinärt måste alltså vara något annat än 1 eller 0 antar jag.

• Glinda från Oz
    Anonym (brud) skrev 2016-12-23 18:59:02 följande:

Är ickebinär ett icke-definierat kön eller?

Ja, precis, men inte icke-deffinerat på det sättet som att man fysiskt kan se några avvikelser. Oftast behåller en icke-binär sitt namn och fortsätter klä sig typiskt manligt/kvinnligt.
  • Anonym (brud)
    Glinda från Oz skrev 2016-12-23 21:02:12 följande:

Ja, precis, men inte icke-deffinerat på det sättet som att man fysiskt kan se några avvikelser. Oftast behåller en icke-binär sitt namn och fortsätter klä sig typiskt manligt/kvinnligt.

Vad är skillnaden då?
Svar på tråden var träffar man tjejer/ickebinära?