• Anonym (Äntligen tillfredsställd)

Er bästa sexupplevelse

Berätta om er bästa sexupplevelse! Jag börjar med min, men som kommentar nedan för det blev en hel novell SkrattandeKyss

• Svar på tråden Er bästa sexupplevelse
    44-årig tvåbarnsmamma, skild sen ett år tillbaka, har inte haft sex på 7 år, sen jag blev gravid med mitt yngsta barn. Har saknat sex otroligt mycket men min exman var aldrig jätteintresserad av sex, hade sällan ork eller lust, han tappade intresset helt när jag blev gravid sist. 

Träffade en man via Tinder för en vecka sen. När han kysste mig så hade jag sånt uppdämt behov att det slutade med att vi hade sex på hans jobb efter stängningsdags (han är ägaren). Det är verkligen inte likt mig att hoppa i säng med någon jag just träffat, brukar ha svårt att få orgasm om jag inte känner killen och litar på honom fullt ut. Blev förvånad över mitt beteende men tänkte, va fan, lika bra att passa på, man lever bara en gång...

Dagen efter träffades vi igen och jag hade verkligen inte några tankar på att det skulle bli sex igen, utan att vi skulle lära känna varandra lite mer. Hade dock varit konstant kåt sen jag åkte hem kvällen innan. Vi kunde inte sluta röra vid varandra och jag var så upphetsad att jag ändå inte kunde prata. Så vi hade sex i min bil. 

Eftersom jag har haft barnen hos mig sen dess kunde vi ses först ikväll igen. Som jag har längtat efter att träffa honom igen, det var ju bara inse att det kommer bli sex med tanke på hur vi betedde oss de första två dejterna, haha! Och vilken kväll. Alltså, det är så osannolikt att flera av er som läser förmodligen tror att jag hittat på alltihop. Men allt är sant. Var tvungen att skriva ner det för att reda ut vad som egentligen hände. Hoppas det kan ge någon annan inspiration, kanske hopp, och även njutning. Håll till godo. 
    Började slicka och kyssa honom på halsen, bakifrån där han satt på sin kontorsstol. Han suckade lite och verkade njuta. Jag snurrade runt på hans stol, knäppte upp byxorna på honom och drog av dem. Började slicka och suga. På ollonet, på kanterna på ollonet, på hela kuken, hade hela i halsen, hade bara ollonet i munnen, försiktigt, hårt, mjukt, snabbt, långsamt, på pungen, under pungen, sög på pungen, jag ville göra honom tokig. Han ville att jag hade händerna på hans rumpa så jag fick bara använda munnen och tunga. Tittade upp på honom och mötte hans kåta blick. Jag blundade, njöt, blev kåt, fortsatte behandlingen på honom. Hade bestämt mig för att han skulle komma. Höll säkert på 10 minuter men han kom inte. Blev osäker, var det inte bra nog, det måste ha varit bra, gjorde "allt" rätt!
    Efter några minuter reste han mig upp, kysste mig, kysste mig på halsen, jag blev knäsvag, älskar att bli kysst på halsen. Han tog av sig och mig alla kläder. Han började smeka mig mellan benen. Jag satte upp ena foten på hans skrivbord så att han skulle komma åt ordentligt. Först smekte han försiktigt, han kände hur våt jag var. Sen med flera fingrar. Stoppade in flera fingrar i mig och knullade mig med fingrarna, hårt och snabbt. Det var så skönt att jag kom på nån minut. Fontänorgasm, det bara forsade ur mig, skvätte och rann. Jag förstod inte vad som hände men kunde bara fortsätta att ge mig hän. 
    Jag skrattade lite generat. Han frågade om det var skönt och gick och hämtade papper och torkade upp världens pöl från golvet. Genant tyckte jag. Jag hjälpte till. 
    Sen började han rota i nån kartong som stod där. Tänkte att han letade efter kondom. Istället tog han upp nån liten kedja med klämmor på. Han kysste mig på halsen och på brösten, vilket jag är väldigt svag för. Sen satte han fast klämmorna på mina bröstvårtor. "Tycker du om det?" frågade han. Jag svarade att jag inte visste, att jag var tvungen att känna efter ett tag. 
    Sen bad han mig ställa mig mot en bänk, med ryggen mot honom. Han satte på sig kondom och tog mig bakifrån. Det var så skönt. Sen började han leka med kuken runt mitt anus, jösses tänkte jag - har aldrig varit med om analsex, har alltid tyckt att analsex verkar vara fruktansvärt äckligt. Han stack in den liite liite, försiktigt. Den var ganska skönt faktiskt. Det trodde jag aldrig att jag skulle tycka. Jag sa att det var skönt, han stack in den lite till, och det var skönt. Han jobbade sig in med hela kuken, bit för bit. Och jag gillade det - mycket. Det var en helt ny känsla och det var underbart, underbart skönt. 
    Han sa "vänta, du får inte vända dig om". Jag stod och begrundade vad fan jag höll på med, med en kedja på bröstvårtorna och nyss med en kuk i röven. Han kom tillbaka med en liten LÄDERPISKA! och snärtade mig försiktigt flera gånger. Det var ganska spännande, han gjorde lite för hårt ett par gånger så då sa jag bara "för hårt". Det skönaste var när han sen smekte mig rygg och mina skinkor som han "piskat". Det blev sån kontrast. 
    Sen kom han in i mig igen, vanligt (med ny kondom) och sen analt, och med sin hand förde han fram en guldfärgad massagestav mot min xxx (vad använder man för ord här? fitta låter så osexigt), fasen vad det var skönt. Jösses, jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Han bad mig hålla massagestaven och sköta den medans han fortsatte knulla mig, i analen. När det var såå nära att gå för mig drar han sig ur, ber mig suga honom lite (han tar förstås av sig kondomen nu). Efter nån minut ber han mig ställa mig på knä, massagestaven tog jag med mig, haha. Han fortsatte bakifrån och jag vet inte när jag haft så skön sex. En kuk där bak och en massagestav fram att leka med. 
    På nåt sätt fick han även under dessa minutrar in sina fingrar i mig och hittade g-punkten i mig, och satan vad jag kom. Till slut kom jag så många gånger, halvt liggandes, med brösten och huvudet mot golvet och rumpan upp i vädret, med massagestav och kuk om vartannat, att jag blev helt borta. Har ingen koll på när han kom. 
    Efteråt myste vi tillsammans, smekte varandra och vilade (i hans kontorsstolar!). Jag kände mig såå jäkla tillfredsställd. Har nog aldrig tidigare varit så tillfredsställd efter sex.Han trodde mig inte riktig när jag berättade att jag aldrig haft analsex tidigare, aldrig använd massagestav tidigare, aldrig haft G-punktsorgasm, aldrig haft fontänorgasm och att det var 7 år sedan jag hade sex sist. 
    Haha, och jag som trodde att en vanlig avsugning skulle räcka på denna man!!! <3 <3 <3
    välj användarnamn skrev 2016-12-20 23:51:41 följande:

Ja om det du skriver är sant så är det bara å gratulera, jag gick igång på din berättelse iaf Tungan ute

Härligt Kyss. Vilken är din härligaste upplevelse då? Du kan väl berätta?
  • MammAmma

Väldigt svårt att svara på, det mesta sexet jag har, är det bästa jag haft

• välj användarnamn
    Anonym (Äntligen tillfredsställd) skrev 2016-12-22 22:31:54 följande:
    Härligt Kyss. Vilken är din härligaste upplevelse då? Du kan väl berätta?

Det är inte det bästa sexet men klart den bästa upplevelsen, jag var vid den tidpunkten 20 år.

När vår 11 månaders värnplikt började närma sig sitt slut så hade vi en fest med plutonen, vi soldater och våra befäl.

Vi grillade och drack och gick sen ut på krogen och hamnade så småningom på en nattklubb.
    Jag var vid den här tidpunkten ordentligt dragen men jag började dansa med en tjej, hon var inte alls blyg och jag fattade väl inte riktigt vad som hände men hon skall iaf ha dansat väldigt sensuellt och "nära", jag hakade väl bara på helt enkelt.
    Efter ett tag så slutade vi dansa och hånglade upp varandra i ett hörn, hon säger efter ett tag något i stil med "ta mig med när ni går hem", eller något liknande.

Efter hånglandet så fortsätter väl egentligen kvällen med att vi dansar och skojar på eget håll inne på klubben, jag hinner också glömma lite vem hon var och att vi typ dansade 1 timme innan, tidsuppfattningen var inte den bästa.
    När jag och plutonen börjar röra oss hem mot regementet så är det flera utav mina kamrater som har tjejer med sig ut från klubben, bara några sekunder strax efter jag klivit ut från klubben så kommer hon ut och vi krokar i varandra direkt.

När vi väl når regementet (där man absolut inte får ta in obehöriga och framförallt inte obehöriga onyktra människor) så går vi in genom en gånggrind där ett av våra befäl öppnar åt oss med ett passerkort, han släpper alltså in oss och de tjejer som vi träffade på klubben.
    Strax efteråt så kommer vi in i kasernen, de flesta börjar gå och lägga sig men vi som har tjejer vill ju hitta något ställe där vi kan ha sex med dem eller iaf mysa lite.
    Vår plutonchef som har kontoret precis bredvid vår korridor släpper in mig och tjejen jag "hittat" på sitt kontor och säger sen "lås när ni går", hon börjar suga av mig och vi har sen sex på ett liggunderlag som fanns på kontoret och i plutonchefens kontorsstolGlad.
    Det visade sig sen att de andra hade sex på lite olika ställen, toaletten, duschen, torkrummet, men vi fick "lyxrummet".

Jag var också vid tiden för sexet något nykter och minns det rätt bra, det var inte jättebekvämt, men klart roligaste "sexminnet" och framförallt så skedde det på förbjudet område.
    När vi är klara hjälper jag henne ut samma väg då vi kan öppna grinden inifrån via kodlås.

Jag fick aldrig veta vad hon heter, vem hon var eller hennes ålder, men jag och flera är överens om att hon och de andra tjejerna var ett kompisgäng som antagligen, har gjort samma sak tidigare, det var egentligen dem som raggade upp oss killar.

välj användarnamn skrev 2016-12-23 00:07:17 följande:

Det är inte det bästa sexet men klart den bästa upplevelsen, jag var vid den tidpunkten 20 år.

Haha, ja du har kanske rätt i att bästa sexet och bästa upplevelse inte behöver vara samma :)
    MammAmma skrev 2016-12-22 23:07:25 följande:

Väldigt svårt att svara på, det mesta sexet jag har, är det bästa jag haft

Haha, berätta om senaste då Skrattande
  • i-o

Kan inte minnas min bästa sexupplevelse. Förmodligen någon jag haft själv på egen hand där jag susat iväg i fantasin under allehanda droger.

• Anonym (Att Älska Med En Ängel)

Något av det som berört mig allra mest sexuellt, verkligen på djupet, är sex med mitt ex. Det var en rent ANDLIG UPPLEVELSE . Jag vill så innerligt innerligt djupt ha henne tillbaka.

Jag minns när vi älskade och våra blickar möttes , och jag såg in i ett par ögon med en så äkta , så stark och så ren kärlek, sådan värme , sådan oändlig mildhet , sådan salighet, snarare med lyckotårar  i hennes ögon än med leende ögon. Den blicken glömmer jag aldrig.

Jag kände det som att älska med en ängel, att bli ett med en ängel. Det var fullständigt underbart. Det var som att hon gav mig en försmak av en salighet långt bortom detta livet. (Ja, Jag är kristen och jag tror på liv bortom döden, men detta var som en försmak av Gudsriket  )

Jag minns särskilt en sådan stund  en eftermiddag eller tidig kväll under sen vår eller sommar 2015, i hennes lilla lägenhet. Det var solsken ute, persiennerna kanske något vinklade .Jag  undrar om jag inte tog henne bakifrån vid det tillfället och hon vände ansiktet bakåt mot mig och såg på mig, med en så total tillit, en trygghet i blicken som gjorde mig helt tagen.

Det "var nästan så man glömde bort det fysiska, glömde bort vad man höll på med" rent fysiskt, för upplevelsens andliga dimension var så svårförklarligt stark.

Det bästa sexet, känns det som för mig, är det som faktiskt har en andlig dimension.

Hon är en kvinna med mycket starka känslor. Hon kunde skälla ut mig och örfila mig i svartsjuka för något som hon hittat på min facebooksida som var flera år gammalt. Ändå längtar jag så tillbaka till henne. Hon kunde "ta mig till himlen". Hon kunde också göra mig ledsen, men jag skulle ge vad som helst för att åter vara i hennes armar.

Jag har älskat med en ängel .Ja, det gick fel med henne, men jag tror att innerst inne finns glöden kvar. Få se vad framtiden medför ...

• MammAmma
    Anonym (Äntligen tillfredsställd) skrev 2016-12-23 06:26:37 följande:

Haha, berätta om senaste då 

Okej, men jag kommer inte skriva nån sexnovell av det, enstaka detaljer bara :-P

Hmm, bästa sexUPPLEVELSEN var i början av det här året, med en kille jag dejtade ett par månader. Han var bodybuilder och lyckades lura med mig till gymmet en gång xD Han coachade mig med tekniken och stal kyssar och tafsningar emellanåt så vi hamnade till slut på toaletten.

Han lyfte upp mig och knullade mig mot väggen mitt emot spegeln. Att se en urhet biffig kille knulla mig från ett annat perspektiv än mitt eget var skitsexigt Det var idel muskler, sammetslen hud (srsly, jag har aldrig känt så len hud på en kille) och styrka *dreggel*

Vi avslutade bakifrån vända mot spegeln och jag måste säga, att se denna vackra kille förlora sig själv i mig på det sättet är det mest erotiska jag varit med om! Egoboost delux

Senaste bästa sexet hade jag för ett par veckor sen dock, med min nya kk. Det är löjligt hur lätt och snabbt jag kommer med honom. Aldrig varit med om att jag kommit så tätt inpå den förra orgasmen tidigare. Max en minut efter den förra och jag var på väg igen om vi inte bytte ställning. Han ger ifrån sig underbara små sexiga ljud när jag suger av honom och när han är på väg att komma - galet upphetsande! Jag har svårt för killar som är knäpptysta... Längtar tills vi ska träffas nästa vecka igen ^_^
Svar på tråden Er bästa sexupplevelse