Er bästa sexupplevelse
Berätta om er bästa sexupplevelse! Jag börjar med min, men som kommentar nedan för det blev en hel novell
Berätta om er bästa sexupplevelse! Jag börjar med min, men som kommentar nedan för det blev en hel novell
Ja om det du skriver är sant så är det bara å gratulera, jag gick igång på din berättelse iaf
Ja om det du skriver är sant så är det bara å gratulera, jag gick igång på din berättelse iaf
Väldigt svårt att svara på, det mesta sexet jag har, är det bästa jag haft
Det är inte det bästa sexet men klart den bästa upplevelsen, jag var vid den tidpunkten 20 år.
När vår 11 månaders värnplikt började närma sig sitt slut så hade vi en fest med plutonen, vi soldater och våra befäl.
Vi grillade och drack och gick sen ut på krogen och hamnade så småningom på en nattklubb.
Jag var vid den här tidpunkten ordentligt dragen men jag började dansa med en tjej, hon var inte alls blyg och jag fattade väl inte riktigt vad som hände men hon skall iaf ha dansat väldigt sensuellt och "nära", jag hakade väl bara på helt enkelt.
Efter ett tag så slutade vi dansa och hånglade upp varandra i ett hörn, hon säger efter ett tag något i stil med "ta mig med när ni går hem", eller något liknande.
Efter hånglandet så fortsätter väl egentligen kvällen med att vi dansar och skojar på eget håll inne på klubben, jag hinner också glömma lite vem hon var och att vi typ dansade 1 timme innan, tidsuppfattningen var inte den bästa.
När jag och plutonen börjar röra oss hem mot regementet så är det flera utav mina kamrater som har tjejer med sig ut från klubben, bara några sekunder strax efter jag klivit ut från klubben så kommer hon ut och vi krokar i varandra direkt.
När vi väl når regementet (där man absolut inte får ta in obehöriga och framförallt inte obehöriga onyktra människor) så går vi in genom en gånggrind där ett av våra befäl öppnar åt oss med ett passerkort, han släpper alltså in oss och de tjejer som vi träffade på klubben.
Strax efteråt så kommer vi in i kasernen, de flesta börjar gå och lägga sig men vi som har tjejer vill ju hitta något ställe där vi kan ha sex med dem eller iaf mysa lite.
Vår plutonchef som har kontoret precis bredvid vår korridor släpper in mig och tjejen jag "hittat" på sitt kontor och säger sen "lås när ni går", hon börjar suga av mig och vi har sen sex på ett liggunderlag som fanns på kontoret och i plutonchefens kontorsstol.
Det visade sig sen att de andra hade sex på lite olika ställen, toaletten, duschen, torkrummet, men vi fick "lyxrummet".
Jag var också vid tiden för sexet något nykter och minns det rätt bra, det var inte jättebekvämt, men klart roligaste "sexminnet" och framförallt så skedde det på förbjudet område.
När vi är klara hjälper jag henne ut samma väg då vi kan öppna grinden inifrån via kodlås.
Jag fick aldrig veta vad hon heter, vem hon var eller hennes ålder, men jag och flera är överens om att hon och de andra tjejerna var ett kompisgäng som antagligen, har gjort samma sak tidigare, det var egentligen dem som raggade upp oss killar.
Det är inte det bästa sexet men klart den bästa upplevelsen, jag var vid den tidpunkten 20 år.
Väldigt svårt att svara på, det mesta sexet jag har, är det bästa jag haft
Kan inte minnas min bästa sexupplevelse. Förmodligen någon jag haft själv på egen hand där jag susat iväg i fantasin under allehanda droger.
Något av det som berört mig allra mest sexuellt, verkligen på djupet, är sex med mitt ex. Det var en rent ANDLIG UPPLEVELSE . Jag vill så innerligt innerligt djupt ha henne tillbaka.
Jag minns när vi älskade och våra blickar möttes , och jag såg in i ett par ögon med en så äkta , så stark och så ren kärlek, sådan värme , sådan oändlig mildhet , sådan salighet, snarare med lyckotårar i hennes ögon än med leende ögon. Den blicken glömmer jag aldrig.
Jag kände det som att älska med en ängel, att bli ett med en ängel. Det var fullständigt underbart. Det var som att hon gav mig en försmak av en salighet långt bortom detta livet. (Ja, Jag är kristen och jag tror på liv bortom döden, men detta var som en försmak av Gudsriket )
Jag minns särskilt en sådan stund en eftermiddag eller tidig kväll under sen vår eller sommar 2015, i hennes lilla lägenhet. Det var solsken ute, persiennerna kanske något vinklade .Jag undrar om jag inte tog henne bakifrån vid det tillfället och hon vände ansiktet bakåt mot mig och såg på mig, med en så total tillit, en trygghet i blicken som gjorde mig helt tagen.
Det "var nästan så man glömde bort det fysiska, glömde bort vad man höll på med" rent fysiskt, för upplevelsens andliga dimension var så svårförklarligt stark.
Det bästa sexet, känns det som för mig, är det som faktiskt har en andlig dimension.
Hon är en kvinna med mycket starka känslor. Hon kunde skälla ut mig och örfila mig i svartsjuka för något som hon hittat på min facebooksida som var flera år gammalt. Ändå längtar jag så tillbaka till henne. Hon kunde "ta mig till himlen". Hon kunde också göra mig ledsen, men jag skulle ge vad som helst för att åter vara i hennes armar.
Jag har älskat med en ängel .Ja, det gick fel med henne, men jag tror att innerst inne finns glöden kvar. Få se vad framtiden medför ...
Haha, berätta om senaste då