Inlägg från: Anonym (F) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F)

Pirr i händer, fot som är lite konstig

Plupp73 skrev 2016-12-23 07:57:21 följande:

Med den tydligare anamnesen i att det startade för 7 år sedan under graviditeten tror jag absolut också på karpaltunnelsyndrom! Jättevanligt med debut under graviditet. Hade det varit MS hade du försämrats mycket mer under 7 år. Där ser man hur klargörande fakta kan vara.....

Stämmer iof inte. Jag har haft MS i 10 år och det startade med fumlighet i händerna och trötthet och jag har inte försämrats under alla dessa år. Finns bra bromsmedicin i dagsläget.
  • Anonym (F)
    Plupp73 skrev 2016-12-23 22:35:37 följande:
    MS utan bromsmedicin borde ha gett sig mer till känna vid det här laget....efter 7 år.
    Nej inte nödvändigtvis
  • Anonym (F)
    Anonym (B) skrev 2016-12-25 17:42:45 följande:
    Inte nödvändigtvis men troligtvis.
    Ok du tror du vet mer än mig som haft sjukdomen i 10 år och läst allt som går att läsa om den.
    Nu behöver det inte vars MS Ts har men hon har typiska sådana symptom
  • Anonym (F)
    Anonym (B) skrev 2016-12-25 19:06:52 följande:
    Eh vad vet du om min bakgrund? Har mer erfarenhet än dig kan jag säga.
    Ok det låter inte som det iaf.
  • Anonym (F)
    Anonym (B) skrev 2016-12-25 22:49:22 följande:
    Baserat på vad? Du har diagnosen och har läst på om den, det är ingenting jämfört med min utbildning så du borde inte vara så stöddig.
    Ja har också pratat med flera neurologer och gått på föreläsningar på universitetssjukhus där det forskas om MS. Tycktes du låter stöddig så vad är det nu som gör dig expert i ämnet? Är du neurolog då antar jag.
  • Anonym (F)

Nu har du iaf tagit första steget och de har gjort en neurologisk undersökning. Bra att du söker för dina problem.

Lite läskigt med alla de som skrivit här utan att ha fakta o bara nonchalerar eller att de helt enkelt inte inser att du har neurologiska besvär. Finns så mycket okunskap kring det.

Stort lycka till!

Svar på tråden Pirr i händer, fot som är lite konstig