Bonusdottern låter inte mina saker vara ifred
Har haft samma problem... Sambons äldsta tog tom mascara och deodorant.. Jäkla kul att själv stå där utan... Hade hon slut på pengar och sagt till hade vi ju köpt en ny deodorant till henne.. Men det här med att bara gå och ta... Nekade i sten när sambon frågade men han var väldigt bestämd andra gången det hände... Och oj den låg på toa golvet sedan när hon kom hem (hon tog med sig den och åkte bort en vecka ) ung som att den ramlat ur skåpet bara ... Sen blev det lungt... De yngre tar ibland schampo och duschcreme när deras är slut men jag säger till att om dom bara säger till så köper jag nytt (pappan köper inte lika bra
) men störande när dom packat i gympaväskan och sedan åker till mamman i 2 veckor och man själv står utan.
Står det framme är det ok att ta, allt som står duschen använder man liksom men alla har även speciella hyllor.. Har man saker där ska man fråga vilket sambons ena är dålig på...
Tror din sambon tillsammans med dig men HAN ska sägs ifrån på allvar att hon ska ge fan i dina grejer