• MSK

Blödning trots positivt graviditetstest

Hej!

Hade ägglossning 5/12 och fick småblödningar en vecka efter. En vecka efter det jag sparsamma blödningar igen och trodde det var mensen men då den inte ökat och blivi som en "vanlig mens" 'en hållt på längre än vanligt så tog jag idag ett grav test som visade positivt utan tvekan.

Känns dumt såhär i efterhand om det är ett tidigt missfall..

Tar tacksamt emot historier hur det gått om ni haft samma. I min förra graviditet blödde jag aldrig så har inget att jämföra med.

• Svar på tråden Blödning trots positivt graviditetstest
  • sagattarius

Jag hade ungefär lika fick små blödningar 14/12-16/12 typ bara på papper ...sen 25 /12 fick jag mens liknande blödning fast mindre och bara typ färsk blod första 1-2 dagen (inga klumpar som det brukar) sen avtog det.....har molande värk nertill och känner mig jätte trött och hungrig!

Tog ett test på eftermiddagen idag men visa negativt ..vet inte om det kan va förtidigt att testa, men har bokat tid till kvinnokliniken för en koll så det inte är nått annat!

• Summerchild
    MSK skrev 2016-12-23 12:32:46 följande:

Hej!

Hade ägglossning 5/12 och fick småblödningar en vecka efter. En vecka efter det jag sparsamma blödningar igen och trodde det var mensen men då den inte ökat och blivi som en "vanlig mens" 'en hållt på längre än vanligt så tog jag idag ett grav test som visade positivt utan tvekan.

Känns dumt såhär i efterhand om det är ett tidigt missfall..

Tar tacksamt emot historier hur det gått om ni haft samma. I min förra graviditet blödde jag aldrig så har inget att jämföra med.

Jag har haft rosa blödningar och vid sex rött blod typ näsblod ...är nu i v 10+3 levande foster
Svar på tråden Blödning trots positivt graviditetstest