• Tow2Mater
    Anonym (Mörk) skrev 2016-12-25 04:52:58 följande:

Eftersom jag är gift med en man med riktigt mörkt hår och brunsvarta ögon är det naturligtvis just de färgerna jag vill ha på en man. Jag har aldrig fallit för en ljus man.

(Om någon undrar är vi båda helsvenska.)

Så av ditt svar kan vi då anta du gifte dig med din man just p g a att du ansåg honom vara snygg?
  • Tow2Mater
    Anonym (Mörk) skrev 2016-12-25 05:25:30 följande:
    Jag gifte mig inte för att jag tyckte han var snygg men anledningen till att jag såg honom var nog just att han både utseendemässigt och personligen tilltalade mig. Och det gör han fortfarande... 22 år senare. Även om det mörka håret är lite tunnare. Han är en man som avgudar sin familj, kämpar för att vi ska ha det bra och får massor av kärlek och uppskattning tillbaka.
    Så utseendemässigt tilltalade just hans mörka hår dig, och att han inte var blond?
  • Tow2Mater
    Anonym (hahaha) skrev 2016-12-25 11:29:05 följande:

Har då ALDRIG i hela mitt snart 50-åriga liv hört talas om att en hårfärg skulle vara feminin eller maskulin, nästan så jag skrattade rakt ut när jag läste det.

Men precis; och vad anses vara "fint" eller "fult" eller "maskulint" eller "feminint"; kan ju tro halva FL inte ens är kapabla att ens förstå frågeställningen här.

FL  - anser du en blond man vara "ful" bara för att du föll för o ev gifte dig med en mörkhårig man?

Själv kan jag finna många både män o kvinnor vara fina och/eller attraktiva oavsett hårfärg. Men jag kanske är i minoritet här. Om vi ens kan relatera fult/fint till attraktion.

(Varfor svarar jag ens i en idiot-tråd som denna, gaaahh?)
Svar på tråden Anses blonda män vara fula?