• Anonym (tomten)

sexiga julklappar

Har du givit bort eller har du fått något sexigt i julklapp i år?
    Vad? hur mottogs det? vad tyckte du?

Jag kan börja, gav hustrun en svart spetsstringtrosa med tillhörande pushup BH.
    Hon blev glad, hoppas hon använder de idag,

• Svar på tråden sexiga julklappar
  • Anonym (Roxi)

Inte i år faktiskt. Förra året hade både jag och maken tänkt tanken och köpt mer exklusiva sexleksaker till varandra, men i år blev det inget åt det hållet.

• Anonym (Suck)

Jag gav min fru en Satisfyer i julklapp men hon uppskattade inte den...

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Suck) skrev 2016-12-25 10:13:03 följande:

Jag gav min fru en Satisfyer i julklapp men hon uppskattade inte den...

Vad tråkigt själv skulle jag uppskattat att få en sådan av min man. Tänker köpa en längre fram kan piffa upp sexlivet .
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-12-25 12:02:27 följande:
    Vad tråkigt själv skulle jag uppskattat att få en sådan av min man. Tänker köpa en längre fram kan piffa upp sexlivet .
    Javisst, vi har inget dåligt sexliv men det är inte fel att som du säger piffa upp det. Omväxling förnöjer...
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Suck) skrev 2016-12-25 13:42:42 följande:

Javisst, vi har inget dåligt sexliv men det är inte fel att som du säger piffa upp det. Omväxling förnöjer...

Jag och min man tycker om att piffa upp sexlivet. Vi använder sexleksaker imellanåt och provar gärna lite nya saker. Att piffa upp sexlivet är inte fel
  • Anonym (Queen)

Fick en vibrator (g-punkt och klitoris) av min sambo i julklapp i år. Blev väldigt glad men också för att jag önskade mig någon form av leksak i år.. haha.

• Domesticgoddess

Inte i julklapp men fick en gång en födelsedagspresent som var magisk så vill tipsa alla män om den :)

Ex-sambon hade bokat hotell + avsmakningsmeny i en närliggande stad vilket var kanon i sig. Meeen, på väg till restaurangen, uppklädda osv, svängde vi inom en porrbio där han styrt upp träff med två män från bc för en mini-bukakke. Bästa present jag fått i mitt liv, galet underbart att sitta på finkrog med sperma x tre i ansiktet och över brösten sedan dessutom. Sexet när vi kom tillbaka till hotellet var bland det mest explosiva jag någonsin upplevt.

• Anonym (spännande)
    Domesticgoddess skrev 2016-12-25 22:09:43 följande:

Inte i julklapp men fick en gång en födelsedagspresent som var magisk så vill tipsa alla män om den :)

Ex-sambon hade bokat hotell + avsmakningsmeny i en närliggande stad vilket var kanon i sig. Meeen, på väg till restaurangen, uppklädda osv, svängde vi inom en porrbio där han styrt upp träff med två män från bc för en mini-bukakke. Bästa present jag fått i mitt liv, galet underbart att sitta på finkrog med sperma x tre i ansiktet och över brösten sedan dessutom. Sexet när vi kom tillbaka till hotellet var bland det mest explosiva jag någonsin upplevt.

Låter spännande... Andra gången på kort tid jag hört talas om bc. Vad står det för, hur hittar jag dit?? :)
  • Ghoulish
    Anonym (spännande) skrev 2016-12-26 16:27:31 följande:

Låter spännande... Andra gången på kort tid jag hört talas om bc. Vad står det för, hur hittar jag dit?? :)

BC står för Bodycontact som är en stor kontaktsite, have fun;)
  • Anonym (spännande)
    Ghoulish skrev 2016-12-26 16:30:50 följande:

BC står för Bodycontact som är en stor kontaktsite, have fun;)

Tack :)
  • Pussan

Ingen sak, men jag brukar ¨ge bort¨ mig själv som Lucia vid jultid. Iklädd ljuskrona, meterlånga glitter som hänger i mina bröstpiercingar, vita höga långa stövlar och inget mer tar jag hand om Lover, drar ut på det när jag bjuder på lite lapdance och slutligen suger av honom.
    Ja det uppskattas

• Anonym (tomten)
    Pussan skrev 2016-12-27 00:31:34 följande:

Ingen sak, men jag brukar ¨ge bort¨ mig själv som Lucia vid jultid. Iklädd ljuskrona, meterlånga glitter som hänger i mina bröstpiercingar, vita höga långa stövlar och inget mer tar jag hand om Lover, drar ut på det när jag bjuder på lite lapdance och slutligen suger av honom.
    Ja det uppskattas

Låter härligt!
Svar på tråden sexiga julklappar