• __Fundersam__

Nidblödning?

Hej! Någon som har erfarenhet av nidblödningar? På ÄL+7 fick jag först lite rosa och sedan var det lite rött på pappret när jag varit på toa. Det skedde vid ett tillfälle mitt på dagen.

Kan detta ha varit en nidblödning? Eller kanske en mellanblödning? Har dock aldrig haft någon mellanblödning tidigare och det var inte heller i samband med samlag.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Nidblödning?
  • Carambolan

Jag har varit gravid fem gånger och i en av graviditeterna fick jag exakt en sån blödning som du beskriver. På äl+7 var det som blodblandade flytningar som sen blev mer blodiga, men sen försvann helt redan samma dag.

• __Fundersam__
    Carambolan skrev 2016-12-25 08:21:11 följande:

Jag har varit gravid fem gånger och i en av graviditeterna fick jag exakt en sån blödning som du beskriver. På äl+7 var det som blodblandade flytningar som sen blev mer blodiga, men sen försvann helt redan samma dag.

Tack för svar! Hoppas det stämmer för mig också :)
  • Villhaenliten

Hej på er! Länge sedan man var aktiv här nu. Från den 10 dec till ca 13e/14e hade jag sporadiskt blodblandade flygningar samt aprikosfärgade flytningar. Hade äl den 5e dec. Min mens är nu en hel vecka sen & jag är öm i brösten, har haft mini-mensvärk, ändrad färg (tror jag) i underlivet till en mörkare, har varit väldigt nedstämd/ledsen/haft lätt till gråt i drygt en vecka, dricker hela tiden samt är mer sugen på sex nu än någonsin. Har gjort flera negativa gravtest (senast imorse). Vad tror ni?

• Anonym (H)

Är i liknande situation, fick en lite blod på pappret i samband med toalettbesök på ÄL+8.

Vad finns det för fler orsaker än nidblödning? För antar att en mellanblödning är mer än bara litegrann vid ett och samma tillfälle. Blodet var rosa/rött.

Svar på tråden Nidblödning?